بهره برداري از 6 پروژه برقرساني  انتقال و فوق توزيع بوشهر آغاز مي شود

بهره برداري از 6 پروژه برقرساني انتقال و فوق توزيع بوشهر آغاز مي شود

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر، اين طرح ها با صرف هزينه 127 ميليارد و 600 ميليون تومان  راه اندازي مي شود.
مدير عامل شركت برق منطقه اي استان فارس و بوشهر با تشريح برنامه هاي افتتاح پروژه هاي پويش هر هفته الف - ب- ايران در استان بوشهر اظهار داشت : در اين برنامه يك روزه پروژه افزايش ظرفيت پست 230 كيلوولت گناوه  با صرف هزينه 22 ميليارد تومان ، پروژه افزايش ظرفيت پست 230 كيلوولت بوشهر با صرف هزينه 25 ميليارد تومان ، پروژه توسعه پست 400 كيلوولت پارس با صرف هزينه 9 ميليارد تومان به بهره برداري مي رسد .
مهندس غلامرضا نصيري اضافه كرد: در ادامه اين برنامه دكتر اردكانيان وزير نيرو پروژه افزايش ظرفيت پست صنعت بوشهر با صرف هزينه 9 ميليارد تومان و پروژه افزايش ظرفيت پست 400 كيلوولت پارس (عسلويه)  با صرف هزينه 48 ميليارد تومان نيز افتتاح خواهد كرد .
مديرعامل برق فارس در ادامه يادآور شد : با صرف هزينه 13 ميليارد و 600 ميليون تومان پروژه اصلاح ، به روزرساني و بهينه سازي شبكه انتقال و فوق توزيع كه در اين راستا به اتمام رسيده است در برنامه پويش مزبور مورد افتتاح قرار مي گيرد .
مهندس نصيري اجراي پويش هر هفته الف بايران را رويكردي در راستاي رونق و جهش توليد ارزيابي كرد و گفت : امسال در اين پويش طيفي از فعاليت ها كه مهمتر از ساخت و ساز است پيش بيني شده اين پويش با محوريت  گردش امور، فرآيندها، دستورالعمل ها، ضوابط، تفيض اختيارات به استان ها ، كاهش تلفات ، افزايش راندمان را شامل مي شود كه اقدامي  ماندگار مي شود .
مدير عامل شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر اظهار اميدواري كرد كه بهره برداري از طرح هاي اين پويش منشا خير و بركت براي مردم استان بوشهر و آغازي بر شتاب بخشي به فعاليت هاي توسعه زير ساخت هاي تامين و انتقال برق در منطقه جنوب كشور باشد .
همچنين اردشير مذكوري مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان بوشهر نيز با بيان اينكه در برنامه ويدئو كنفرانس با حضور وزير نيرو سه طرح توسعه و اصلاح شبكه و توسعه ناوگان اين شركت راه اندازي مي شود گفت: در اين برنامه طرح توسعه شبكه هاي توزيع برق استان بوشهر با هزينه 16 ميليارد ريال ، اصلاح و بهينه سازي شبكه توزيع برق و ارتباطات استان بوشهر با صرف 12 ميليارد تومان و توسعه و نوسازي ناوگان خودرويي عملياتي برق اين استان با صرف 6 ميليارد تومان راه اندازي مي شود .
مدير عامل شركت توزيع برق استان بوشهر حضور وزير نيرو در اين برنامه را فرصت مغتنمي براي پرداختن به استعدادهاي توزيع و انتقال برق در استان بوشهر دانست و گفت: برنامه هاي پويش هر هفته الف - ب- ايران منشاء اثر و خدمات ويژه در استان بوشهر بوده است.
الف، نشاني از آب و آباداني است و ب، نشانه اي از برق و بردباري و با هم بودن، براي ساختن ايراني كه شايسته ايرانيان است  و پويش هر هفته الف - ب- ايران راهي به عمران و آباداني براي ساختن جامعه اي برخوردار از زير ساخت هاي توسعه است كه در ايران اسلامي با درايت و خوش فكري وزير نيرو شكل گرفته است.
صنعت آب و برق تا پايان سال 1398 بهره برداري از 227 طرح را در حوزه آب و برق كليد زد  و  اين كار را  همه با هم  انجام دادند ، يعني مردم، رسانه ها و كاركنان و متخصصان صنعت آب و برق در كنار يكديگر طرح هاي دو صنعتي را كه الفبا و زيرساخت توسعه هستند را  افتتاح كردند و به بهره برداري رساندند.
پويش  هرهفته الف_ ب_ ايران در سال 99 با ابعاد گسترده تر مبتني بر نامگذاري امسال به عنوان سال  جهش توليد  ادامه پيدا كرده است ، وزارت نيرو در تلاش است امسال با اصلاح رويكردها و رويه ها براي خدمت رساني آماده تر باشد.
پويش امسال هر چند كماكان تابلوي  هرهفته الف_ ب_ ايران را خواهد داشت اما تابلوي ديگري در كنار آن خودنمايي خواهد كرد و آن  ساخت وسازها و سازوكارها  است تا هم پروژه هاي برنامه ريزي شده با كمك دستگاه هاي همكار در سازمان دولت و بويژه كمك بخش خصوصي در زمان خود به بهره برداري برسد و هم توجه جدي به تعدادي از پروژه هاي مهم فصل ساز و كارها شود.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات