مجموعه رویدادهای زومینو از طریق سامانه نظام پیشنهادات برگزار می شود

مجموعه رویدادهای زومینو از طریق سامانه نظام پیشنهادات برگزار می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ با اشاره به مهمترین هدف برگزاری مجموعه رویدادهای زومینو اظهار کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده و با هدف حل مسائل سازمان های تابعه شهرداری، ماهانه یک مورد از چالش ها و مسائل سازمان ها که قبلا شناسایی شده، برای کارمندان مطرح و از طریق سامانه نظام پیشنهادات به آدرس اینترنتی http://suggest.mashhad.ir پیشنهادها دریافت، تا نسبت به بهبود و رفع آن اقدام شود.
وی در خصوص موضوعات رویدادها افزود: چهار رویداد اول از مجموعه رویدادهای زومینو در خصوص مسائل حوزه حمل و نقل است که طبق برنامه زمان بندی شده اطلاع رسانی و اعلام خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد بیان کرد: پس از اتمام رویدادهای زومینو و موضوعات اعلام شده، برای پیشنهادات برتر دریافت شده، هفته خلاقیت برگزار می شود تا بر اساس آن، پیشنهاد دهندگان برگزیده بتوانند تیم های گروهی خود را تشکیل داده و پس از گذراندن کارگاه های آموزشی، با تقویت پیشنهادات خود با دیگر تیم ها به رقابت بپردازند.
آل شیخ خاطرنشان کرد: مجموعه رویدادهای زومینو در آینده ای نزدیک توسط گروه شهر خلاق از زیر مجموعه اداره کل آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد، برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات