اقدام اضطراری شرکت آبفای مشهد برای تامین آب روستاها

اقدام اضطراری شرکت آبفای مشهد برای تامین آب روستاها

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "حسین اسماعیلیان" افزود: از ابتدای امسال تامین آب شرب روستاهای مشهد به شرکت آب و فاضلاب این شهر واگذار شد و ۳۵۷ روستا در حوزه خدمت‌رسانی این شرکت قرار گرفته که ۱۴۰ روستا در این شهرستان با مشکلات مختلف در تامین آب مواجه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: باغ ویلاها و انشعاب‌های غیرمجاز نیز مشکل آب‌رسانی را حادتر می‌کند که امیدواریم با رعایت مدیریت مصرف و همچنین شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز شرایط خوبی برای روستائیان فراهم شود.
وی افزود: از ابتدای امسال به دلیل شیوع کرونا قرائت حضوری کنتور آب انجام نشده، اما طبق قرائت کنتور آب ۱۲ هزار مشترک، مصرف آب در این جامعه آماری نسبت به مدت مشابه قبل ۱۵ درصد افزایش داشته ‌است.
اسماعیلیان ادامه داد: از ابتدای اسفندماه پارسال به‌رغم تعطیلی بسیاری از مراکز تجاری، رستوران‌ها و مراکز اقامتی، مصرف آب در مشهد نیز نسبت به مدت مشابه قبل حدود هفت درصد افزایش یافته ‌است.
وی گفت: با توجه به گرم شدن هوا، اگر روند افزایشی مصرف آب ادامه یابد ممکن است در تامین آب مشکل نداشته ‌باشیم، اما با مشکل در قدرت شبکه مواجه خواهیم شد و شبکه توزیع پاسخگو نخواهد بود، لذا در برخی مناطق با افت فشار مواجه می‌شویم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات