راه اندازي مركز خدمات غير حضوري 121 گامي بلند در جهت ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان؛ مهندس عليزاده مديرعامل اين شركت در آئيين افتتاح مركز خدمات غير حضوري 121 گفت:با پياده سازي اين مركز توسعه دولت الكترونيك كه امروزه يكي از پديده هاي مهم حاصل از بكارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات است تحولي عميق در نحوه زندگي مردم در جامعه داشته و گامي بلند در جهت رسيدن به اهداف چشم انداز ترسيم شده در افق 1404 دارد.

وي افزود:مركز 121 بصورت 24 ساعته در خدمت مردم خواهد بود تا تمامي درخواست هاي مربوط به فروش و خدمات پس از فروش انرژي برق و همچنين بستري تعاملي و پاسخگو در جهت اعلام حوادث و فوريت هاي برق ارائه خواهد داد.وي تصريح كرد:شركت توزيع نيروي برق استان زنجان از ساليان گذشته همچون شركت هاي بزرگ ايران و دنيا براي رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده چشم انداز1404 را ترسيم كرده است كه برگرفته از اعداد سال هدف به 4 درصد تلفات انرژي،صفر درصد خدمات غير حضوري به مراجعين و 140 دقيقه خاموشي در سال به ازاي هر مشترك دست يابد.

عليزاده خاطرنشان كرد: خوشبختانه  تلاش متخصصين و بهره گيري از آخرين فناوري هاي روز دنيا گام هاي موثري براي رسيدن به اهداف تدوين شده برداشته و از جايگاه مناسبي در سطح كشور برخوردار هستيم.

گفتني است با آغاز بكار اين مركز مردم استان زنجان براي دريافت خدمات مربوط به برق كافي است با شماره تلفن 121 تماس گرفته و خدمت مدنظر را دريافت نمايند.وي تاكيد كرد:امروزه رويكرد جامعه به سمت دريافت خدمات با كيفيت و در دسترس مي باشد و اين شركت بعنوان يك شركت پيشرو و در بهره برداري از فناوري هاي نوين خدمات غير حضوري با توسعه زير ساختهاي مربوط توانسته است به ميزان قابل توجهي رضايتمندي مشتركين خود را كسب نمايد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات