انسداد 903 حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهان

انسداد 903 حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهان

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: 903 حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهان مسدود شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان ، مهندس حسن ساسانی اظهار کرد: برای کنترل مصرف و برداشت آب در چاه های مجاز نیز طرح کنتوردار کردن این چاه ها در دستور کار قرار دارد و از سال گذشته تا کنون تعداد 551 کنتور بر روی چاه های پروانه دار نصب شد. او افزود : 500 دستگاه حفاری و تجهیزات غیرمجاز چاه آب نیز طی سال 98 و 99 در استان اصفهان توقیف شده است .

ساسانی با تأکید بر همکاری و نقش پیشرو نیروی انتظامی در اجرای طرح تعادل بخشی خاطر نشان کرد  : اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی که شامل پروژه‌هایی از جمله پر و مسلوب المنفعه کردن چاههای غیرمجاز است ، همکاری نیروی انتظامی را می طلبد و گاهاً نیروهای انتظامی، جلوتر و دغدغه مندتر از ما حرکت می‌کنند و این نشان از همگرایی بالا و در عین حال دلسوزی مضاعف این عزیزان دارد که در همینجا مجدداً از همه آنها قدردانی می‌کنم.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان این که در سایه امنیت می‌توان برنامه‌ها و کارها را به سرانجام رساند، ادامه داد : وجود این امنیت باعث رونق کارها و ایجاد آرامش برای برگزاری فعالیت‌های مختلف در تمام سطوح و در میان تمامی دستگاه‌ها از جمله شرکت آب منطقه ای اصفهان می‌شود.ساسانی همچنین مقدار ذخیره سد زاینده‌رود را 617 میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: حدود 40 درصد از ظرفیت سد، آب در مخزن سد زاینده‌رود ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه ورودی به سد 77 و خروجی از آن 69 مترمکعب بر ثانیه است، تصریح کرد: در چند روز اخیر کاهش خروجی از سد زاینده رود را برای توزیع آب کشاورزی شاهد بوده ایم و توزیع حقآبه محیط زیست و تالاب گاوخونی ادامه دارد . شایان ذکر است در این دیدار مدیران ارشد شرکت آب منطقه ای اصفهان با فرمانده نیروی انتظامی استان ، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری برخی مسائل و مشکلات موجود را بررسی و در خصوص راهکارهای مناسب برای تعاملات بیشتر هم اندیشی شد .

این دیدار در محل سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات