عمیق ترین چاه آبفا شهری خوزستان در دهدز وارد مدار شد

عمیق ترین چاه آبفا شهری خوزستان در دهدز وارد مدار شد

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان از وارد مدار شدن چاه شماره ۳ دهدز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مهرداد قنواتی ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرعامل و همه ارکان شرکت آبفا خوزستان ، اذعان داشت: خوشبختانه بعد از یک هفته کار مداوم و شبانه روزی مدیریت و پرسنل زحمتکش آبفا ایذه و دهدز، چاه شماره ۳ دهدز که بدلیل خرابی پمپ از مدار خارج شده بود، مجدد در مدار تولید قرار گرفت .

وی چاه شماره ۳ دهدز را با عمق ۲۳۰ متر،عمیق ترین چاه آبفا شهری استان معرفی کرد و افزود:در هفته گذشته با سوختن پمپ ۱۵۰ کیلو وات این چاه، چاه شماره ۳ دهدز از مدار تولید خارج شد که با اقدام ضربتی آبفا ایذه در بیرون کشیدن و تهیه قطعات پمپ از تبریز و تعمیر مجدد پمپ شناور و نصب مجدد آن آماده بهره برداری و وارد مدار تولید شد .

قنواتی خاطر نظان ساخت: خوشبختانه با وارد مدار شدن این چاه آبرسانی شهر دهدز و روستاهای اطراف به حالت تثبیت وضعیت رسیده است و با راه اندازی چاه شهر از وضعیت بحران خارج شده است .

معاون بهره برداری ابفا خوزستان ظرفیت تولید چاه شماره ۳ دهدز را ۲۵۰۰ متر مکعب آب در شبانه روز عنوان کرد و گفت : همزمان با این عملیات با تکمیل خطوط ورودی و خروجی مخزن جدید و بخشی از خطوط شبکه جدید با کار مشترک معاونت های مهندسی و توسعه و بهره‌برداری و اداره آبفا و زحمات مدیر و پرسنل زحمتکش آبفا ایذه و دهدز امر ذخیره سازی و توزیع آب نیز بهبود یافت .

قنواتی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران ابفا روستایی استان و دهدز اذعان داشت: در طول مدت انجام عملیات تعمیر پمپ، با تجهیز و در مدار آوردن چاه شماره ۲ روستایی از بروز بحران در شهر دهدز جلوگیری بعمل آمد .

تنظیم:راشین نجارپور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات