مراسم معارفه فرمانده بسيج شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان برگزار شد.

مراسم معارفه فرمانده بسيج شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان:  امروز شنبه مراسم معارفه فرمانده بسيج شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان (پایگاه مقاومت شهید مدنی)با حضور سرهنگ صادقی رئیس بسیج مهندسین صنعتی استان لرستان، معاونین و مدیران شرکت و  مهندس فریدون خودنیا مدير عامل شركت توزیع برق استان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ابراز داشت: بسیج در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزشهای انقلابی و اسلامی نقش موثری دارد و بسیج باید نقش تسهيل كننده، مشاور و حامي را در سازمانها ايفا كند و نقش الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه در جامعه باشد.

مهندس فریدون خودنیا با اشاره به نقش کارکنان بسیجی در عرصه های مختلف خدمت رسانی در شرکت توزیع برق اظهار داشت: سرمایه انسانی که دارای تعهد و تخصص باشد و در کنار آن دارای روحیه بسیجی باشد در موقعیت های حساس  می تواند با رشادت مثال زدنی گامهای موثری در جهت رشد و اعتلای اهداف شرکت بردارد .

وی ادامه داد: نمونه بارز  خدمات رسانی توسط بسیجیان شرکت را میتوان در سیل فروردین 98 مشاهده نمود که نیروهای بسیجی شرکت  بدون چشم داشت و فقط از روی وظیفه ی انسانی با تمام توان به خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده پرداختند.

مهندس خودنیا با تاکیدبر لزوم اشراف داشتن کارکنان بسیجی به دانش روز و تکنولوژی پیشرفته صنعت برق ، گفت: شرکت توزیع برق با دارا بودن چنین کارکنانی که دارای روحیه بسیجی هستند، توانسته مشکلات را رفع و خدمات رسانی به هم استانی های عزیز را به نحو احسن انجام دهد.

در ادامه  آقای حکمت بیرانوند فرمانده جدید بسیج شرکت گفت: بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان به خوبی پاسداری کنیم.

در پایان این مراسم آقای حکمت بیرانوند بعنوان فرمانده بسیج این شرکت معرفی گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات