اجرای بیش از 30 میلیارد تومان آسفالت معابر در سال 98

اجرای بیش از 30 میلیارد تومان آسفالت معابر در سال 98

احسان گیو در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه رادیویی #صبح_سیلک با اشاره به برنامه‌ریزی در هفت ماهه نخست سال جاری برای تحقق بودجه مصوب سال 99 گفت: آمار و ارقام بودجه آسفالت‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

وی افزود: اجرای آسفالت‌ کوچه شهید اجتهد در بلوار بعثت مربوط به محدوده خدماتی منطقه چهار شهرداری، بر اساس پیشنهادات معتمدین محلی در مساحتی بالغ بر 3 هزار و 600 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان انجام شد.

مسئول آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری، آغاز عملیات اجرای آسفالت‌ بلوار سپهبد شهید صیاد شیرازی را یادآور شد و گفت: بلوار صیاد شیرازی به عنوان یکی از دیگر پروژه‌های بزرگ آسفالت ریزی در سال 99، در مرحله تکمیل زیرسازی قرار دارد و از فردا قرار است آسفالت‌ریزی این پروژه به مساحتی بالغ بر 3 هزار و 600 مترمربع و با اختصاص هزینه 320 میلیون تومانی آغاز شود.

گیو با تأکید بر استمرار فعالیت‌های آسفالت‌ریزی معابر تا پایان سال 98 باوجود همه گیر شدن ویروس کرونا خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط بحرانی پایان سال 98 و شیوع گسترده ویروس کرونا، فعالیت‌های شهرداری در بخش آسفالت‌ریزی متوقف نشد.

وی با اشاره به تخریب بخشی از آسفالت معابر در سال جدید همزمان با نزولات آسمانی تبیین کرد: در سال جدید با توجه به شروع فصل جدید و نزول رحمت الهی، شرایط خاص آبگرفتگی و تخریب آسفالت معابر بوجود آمد که از همان فروردین‌ماه شروع به پرکردن گودال‌ها و مرمت آسفالت معابر کردیم.

گیو در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه درخواست برای ترمیم یا بهسازی آسفالت معابر در محدوده زندگی خود را با سامانه تلفنی 137 در میان بگذارند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات