بانوان، شجاعانه و هدف‌مندانه وارد عرصه کارآفرینی شوند

بانوان، شجاعانه و هدف‌مندانه وارد عرصه کارآفرینی شوند

زهره اخباری در برنامه رادیویی #صبح_سیلک، با اشاره به آغاز فعالیت خود در سال 69 بیان کرد: در شرایطی که تازه جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته بودیم و معلولان مختلفی در آن زمان داشتیم و در عین حال از امکانات درمانی و زیرساختی چندانی برخودار نبودیم توانستیم نخستین مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی خصوصی را در کاشان دائر کنیم.

وی، حضور یک زن به عنوان فیزیوتراپیست در سه دهه پیش با توجه به شرایط آن زمان را بسیار دشوار خواند و افزود:اما اکنون شرایط بسیار متفاوت شده و هم جامعه و هم بانوان به باور لازم برای نقش‌آفرینی این قشر در عرصه‌های مختلف دست پیدا کرده‌اند.

این متخصص فیزیوتراپی، با تأکید بر لزوم حمایت خانواده از بانوان فعال در عرصه اجتماع، عنوان کرد: تنها با این حمایت، بانوان می‌توانند با آسودگی خاطر و اعتماد به نفس لازم برای اثرگذاری در عرصه اجتماع به میدان آیند.

اخباری در ادامه به نقش فیزیوتراپی در درمان بیماری‌هایی مانند کرونا اشاره کرد و گفت:افزایش حجم تنفس می‌تواند مقاومت فرد را در برابر آسیب‌های ناشی از این بیماری خطرناک افزایش دهد.

وی،ورزش‌های تقویت‌کننده دستگاه تنفسی و نیز حرکت‌های برطرف کننده آسیب‌های ناشی از بی‌تحرکی را از جمله اقدامات فیزیوتراپ‌ها برای درمان بیماران کرونایی عنوان کرد. ▫️اخباری همچنین از تلاش‌های متخصصین فیزیوتراپی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل در کنار پزشکان و پرستاران قدردانی کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات