برگزاری جلسه پیگیری نامگذاری معابر و میادین شهر طالقان

برگزاری جلسه پیگیری نامگذاری معابر و میادین شهر طالقان

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه جناب آقای دانش کهن معاون فرهنگی مدیر کل بنیاد شهید استان البرز بهمراه  روسای ادارات فرهنگی بنیاد شهید استان البرز و ریاست بنیاد شهید طالقان با حضور در دفتر شهردار طالقان در خصوص نامگذاری معابر و میادین و تابلوهای تبلیغاتی با محتواهای پیام و تصاویر شهدا به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این جلسه مهندس قاسمپور با اشاره به این مطلب که اسامی و تصاویر شهدا در شورای نامگذاری مطرح و پس از برگزاری جلسات مختلف و استفاده از نظرات صاحبنظران محلی و با تصویب اعضا و پس از انجام اقدامات اولیه در مرحله اجرا قرار گرفته گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و شهرداری علاوه بر اقدامات مذکور از شبکه های مجازی و سایت ها در معرفی شخصیت شهدا خصوصا شهدای شهرستان بهره جسته  و از هر فرصتی در ترویج فرهنگ غنی و مکتب پر بار شهدای عزیز استفاده خواهد کرد.

شهردار طالقان اضافه کرد: در خصوص استفاده از نام و تصاویر شهدا در بلوارها و میادین شهر با توجه و لحاظ داشتن اولویت ها تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: شهید همتعلی ادیبی بعنوان اولین شهید انقلاب اسلامی در استان البرز  افتخار بزرگی برای اهالی شهرستان طالقان می باشد که به انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیم نموده اند.

مهندس قاسمپور یادآور شد ما هرچه داریم به برکت خون شهداست ، بنابراین آنچه در توان داریم در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و راه مقدس آنان استفاده خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طالقان

    منبع خبر

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان یک شهرداری در شهر طالقان می باشد

      نظرات