شهردار شیراز سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت

شهردار شیراز سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در متن پیام حیدر اسکندرپور آمده است:
ورق های تقویم که به چهاردهم خردادماه سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) می رسند، گرد حزن و اندوه بر قلب های همه ما می نشیند. امام خمینی (ره) بزرگمردی بود که با تکیه بر نیروی ایمان قدم در راه مقابله با ظلم و ستم گذاشت و پرچم اسلام، عدالت، استقلال و آزادی را بر بلندای خاک ایران زمین برافراشته کرد.
اکنون نیز با گذشت بیش از سه دهه از ارتحال امام خمینی (ره) صدای ایشان همچنان در گوش زمان جاری و آموزه های ایشان روشنگر مسیر عدالت خواهان و عدالت جویان جهان است. امسال نیز در سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) به سوگ می نشینیم و بیانات و آموزه های راهگشای ایشان را چراغ راه خود قرار می دهیم تا در خدمت رسانی به مردم موفق باشیم و برای محقق شدن اهداف والای ایشان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور ایستادگی ها و دلاوری های مردان و زنانی است که با نثار خون خویش سرآغاز تحولات بسیاری در مبارزات مردم ایران علیه نظام شاهنشاهی شدند و برگ زرینی از ایثار را در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به ثبت رساندند. به روح مطهر شهیدان راه آزادی و انقلاب درود می فرستم و از درگاه پرورگار متعال برای آنها طلب عافیت دارم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات