قدردانی مدیر امور منابع آب شهرستان اردبیل از رئیس و پرسنل کلانتری...

مدیر امور منابع آب شهرستان اردبیل از رئیس و پرسنل کلانتری 16 سبلان اردبیل به دلیل همکاری بی وقفه در اجرای احکام قضایی در بخش آب شهرستان قدردانی کرد.

مدیر امور منابع آب شهرستان اردبیل با بیان اینکه رئیس و پرسنل کلانتری 16 سبلان اردبیل در سال گذشته و چند ماه اخیر همکاری بسیار مناسبی با پرسنا امور منابع آب شهرستان داشته است که از آنها تجلیل و قدردانی شد.

مهندس حسین خدادادی افزود: با حضور در کلانتری مذکور از همکاری مجدانه و بی وقفه  پرسنل انتظامی کلانتری 16 سبلان اردبیل در اجرای احکام قضایی صادره از جمله پر و مسلوب المنفعه کردن چاههای غیر مجاز و بازگشایی، آزادسازی و لایروبی رودخانه های شهرستان بخصوص نوران چایی و اردی چای با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای احکام قضایی بدون حضور عزیزان زحمتکش در نیروی انتظامی بسیار سخت است، اظهار داشت: در سایه حمایت های مراجع قضایی استان و نیروهای زحمتکش انتظامی استان با متخلفان متجاوزان به حریم منابع آبی در شهرستان برخورد قانونی خواهد شد.

مهندس خدادادی تصریح کرد: همچنین پس از حادثه سیل نوروز 98 در چندین استان کشور، آزادسازی و بازگشایی مسیر رودخانه ها و مسیلها اهمیت ویژه ای پیدا کرد که نیروی انتظامی در این راستا در جهت رفع معارضین موجود در مسیر آزاد سازی و متصرفین بستر و حریم رودخانه ها مخصوصا در نقاط حادثه خیز نوران چایی و اردی چایی، کمک شایانی در انجام وظایف منابع آب شهرستان انجام دادند.

مدیر امور منابع آب شهرستان اردبیل با بیا اینکه اهمیت صیانت و حفاظت از منابع آب بعنوان یکی از اهداف کلان وزارت نیرو می باشد، از هموطنان درخواست کرد در راستای بهره برداری مناسب از منابع آب در سطح شهرستان و صرفه جویی در این منابع با خدمتگزاران بخش آب همکاری و همدلی داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات