مدیر منطقه دو شهرداری یزد بر...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد در نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی منطقه بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های فرهنگی و عمرانی تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد - سید ابوالفضل کشفی در این نشست اظهار کرد: در شرایط حاضر آنچه ما به عنوان یک سرمایه ارزشمند به آن بسیار نیاز داریم، همگرایی، هم افزایی، تعامل، دوستی و صمیمیت در انجام ماموریت ها برای خدمت به مردم است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد نقش مهم پروژه های عمرانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و منطقه دو را حائز اهمیت دانست و افزود: در شرایط فعلی رشد قابل توجهی در گسترش آنها احساس می شود.

وی خاطر نشان کرد: منطقه دو شهرداری در اجرای پروژه‌های خرد و کلان توانسته در صدر خبرها باشد و نیاز است با رفع برخی نواقص آنها در بخش‌های عمران و پروژه های مربوطه، اهتمام جدی ورزید.

کشفی یاد آور شد: اثرگذاری پروژه های محله محور در این منطقه و پیشرفت قابل توجه آنها به لحاظ اجرای پروژه‌های توانمندسازی و ارتقاء وضعیت محلات کم برخوردار توانسته در سایه همدلی و همگرایی در این منطقه شاهد پیشرفت های بیش از پیش در تمامی حوزه های اجرایی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات