پیاده سازی نرم افزار کنترل مدارک در سازمان در آبفا شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، با عنايت به راه‌اندازی استقرار نرم‌افزار كنترل مدارك به‌منظور بهبود حفظ و نگهداري مستندات مرتبط با استاندارد ايزو 9001 در شركت، به همت معاونت منابع انسانی و تحقیقات، تمامي مدارك و مستندات تهیه‌شده توسط دفتر بهبود بهره‌وری و تحقيقات با همكاري واحدهاي مرتبط طي سال‌های 97 و 98 در نرم‌افزار مربوطه به آدرس dms.abfa-shiraz.ir قرار داده‌شده و ازاین‌پس تمامي مستندات شركت تحت كنترل قرارگرفته و آخرين ويرايش آن‌ها تحت وب در دسترس خواهند بود.

همچنين تمامي كاركنان شركت با دسترسي مجاز تعریف‌شده، می‌توانند جهت ايجاد مدارك جديد (فرم، فرا گرد، جدول تشريح فرا گرد، انواع مدارك برون‌سازمانی مانند آیین‌نامه و ... و ساير موارد) و يا ويرايش مدارك موجود (به‌منظور بازنگري، حذف و منسوخ كردن مدارك قبلي) از طريق محيط فراهم‌شده در نرم‌افزار درخواست خود را ثبت نمايند.

گفتنی است اين درخواست‌ها جهت بررسي، تائيد، تصويب و شماره‌گذاری تحت گردش مكانيزه در نرم‌افزار قرار می‌گیرند. انتظار می‌رود با استقرار اين سيستم تنها مدارك تائید شده و معتبر كه داراي قالب استاندارد بوده و در نرم‌افزار وجود دارند، مورداستفاده قرار گيرند كه تحقق اين امر باهمت واحدهاي متولي و كليه همكاران گرامي صورت می‌پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات