پنجمین جلسه کارگروه کرونا در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد

پنجمین جلسه کارگروه کرونا در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز پنجمین جلسه کارگروه کرونا در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حضور تمام اعضا و به ریاست معاونت توسعه منابع اداره کل برگزار شد

درابتدای جلسه رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا و مبتلا شدن تعداد زیادی از هموطنان به این ویروس ، در خصوص دستورالعمل ها و طرح فاصله گذاری اجتماعی مطالبی بیان نمود و بر موضاعتی از قبیل ضد عفونی نمودن ساختمانهای اداری به ویژه آسانسور ، راه پله و دیگر مشاعات که تردد در آن زیاد است  به صورت مرتب و همچنین جلوگیری از تردد ارباب رجوع بدون ماسک در ساختمان اداره کل تاکید نمود.

رحمت پور گفت در خصوص همکارانی که مشکلات و بیماری زمینه ای از قبیل ریوی و قلبی دارند باید تدابیری اتخاذ شود و همچنین باید به همکاران میز خدمت و نگهبانی که روزانه با افراد زیادی در ارتباط هستند ماسک و مواد ضدعفونی کننده داده شود.

در ادامه آقای شعبانی مدیر حراست اداره کل در خصوص ورود و خروج افراد و کارمنان مطالبی بیان داشت و در خصوص دورکاری کارمندان گفت باید خروجی کار هر کارمندی که تقاضای دورکاری دارد از طریق اداره فن آوری اطلاعات بررسی شود و عملکرد وی از طریق اتوماسیون اداری ارائه گردد.

سپس هریک از اعضا در حیطه کاری خود مطالبی بیان داشتند و مشکلاتی را مطرح نمودند که در خصوص آن بحث و بررسی شد.

در پایان مهندس صفری  - مدیر توسعه منابع اداره کل با جمعبندی موضوعات کفت با توجه به شیوع موج دوم کرونا باید مراقبتها بیشتر از پیش شود و گذشت زمان باعث نشود تا برخورد ما با این بیماری دچار روزمرگی گردد.

وی همچنین از اداره  فن آوری اطلاعات خواست تا دولت الکترونیک را در اداره کل بیش از پیش بستر سازی نموده تا ارباب رجوع از طریق اینترنت کارهای خود را پیگیری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات