نگاه مثبت اعضای شورا شهر به اقدامات حقوقی شهرداری تبریز

نگاه مثبت اعضای شورا شهر به اقدامات حقوقی شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز پس از ارائه گزارش عملکرد اداره کل حقوقی شهرداری تبریز، با قدردانی از اقدامات انجام شده، این اقدامات را مهم و موثر خواند.

دبیری خواستار ارائه جزئیات اقدامات انجام یافته توسط اداره کل حقوقی شهرداری تبریز به شورای شهر شد.

همچنین  سونیا اندیش، نائب رئیس شورای شهر تبریز نیز در این باره اظهار کرد: از مجموعه فعالیت های این اداره که در واقع اقداماتی طاقت فرسا و بسیار زمان بر است تشکر می کنم.

او یادآور شد: سنگین بودن مبالغ پرونده ها باعث می شود در برخی موارد خطراتی نیز شامل فعالان این حوزه باشد که از این حیث، وظیفه خطیری بر عهده دارند.

فرج محمد قلیزاده، عضو حقوقدان شورای شهر تبریز در صد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تبریز اظهار کرد: اقدامات بسیاری در اداره کل حقوقی شهرداری صورت گرفته و نتایج ملموسی نیز حاصل شده که این موضوع جای قدردانی دارد.

او همچنین بر هوشمندسازی مدارک و مستندات در بخش های مختلف شهرداری تاکید کرد چراکه این امر می تواند از دخل و تصرف پیشگیری کند.

این عضو شورای شهر تبریز، تشکیل کمیسیون حقوقی را نیز اقدامی خوب توصیف کرد و گفت: تشکیل این کمیسیون برای رصد و بررسی فعالیت کارشناسان می تواند علاوه بر ایجاد انگیزه در کارشناسان جوان، در کیفیت روند رسیدگی به پرونده ها نیز اثرگذار باشد.

فرج محمدقلیزاده اجرای احکام متمرکز را هم برای پیشگیری از پراکندگی در مناطق و افزایش اثرگذاری مثبت پیشنهاد کرد.

فریدون بابایی اقدم، دیگر عضو شورای شهر تبریز ضمن قدردانی از اقدامات انجام یافته، خواستار ایجاد خزانه مترکز و شفاف سازی محل صرف بیت المال بازگشته به شهرداری توسط مجموعه اقدامات اداره کل حقوقی شد.

عبدالله تقی پور، یکی دیگر از اعضای شورای شهر تبریز هم در این جلسه گفت: هوشمندسازی اسناد و اوراق شهرداری باید در دستور کار اداره کل حقوقی قرار گرفته و اسکن و نگهداری شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات