تعلل در پروژه نتیجه بی‌توجهی مسیٔولان

تعلل در پروژه نتیجه بی‌توجهی مسیٔولان

یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز که روز شنبه در اعتراض به عدم اجرای تعهدات توسط سازمان‌های مرتبط در تعریض جاده علی آباد در یکی از حسینیه‌های این منطقه تحصن کرده بود، درخصوص وضعیت این پروژه به خبرنگار ایرنا گفت: منطقه علی آباد در اهواز درمیان ۲۲ حلقه چاه نفت واقع شده است اما مردم آن از ساده‌ترین امکانات مانند دسترسی به جاده ایمن محروم هستند.

حجت الاسلام جاسم موسی پور در پاسخ به این پرسش که کدام یک از طرفین مسیٔول در اجرای این مصوبه تعلل می‌کند گفت: در این خصوص نمی‌توانم نام یک فرد را ذکر کنم اما معتقدم که این تعلل نشات گرفته از یک ساختار بیمار، بروکراسی‌های اداری و البته جدی نبودن مسیٔولان در اجرای این تعهد است.  وی اظهار داشت: جاده به دلیل پیچ و خم‌های بسیار سالانه صحنه تصادفات فراوانی میشود و حتی برخی از ساکنان علی آباد به همین دلیل جان خود را از دست داده‌  و یا مجروح شده‌اند، از تلاش های مسیٔولان چشم پوشی نمی کنیم اما تقاضا داریم این پروژه هرچه سریعتر آغاز شود.

وی یادآور شد: سه سال پیش با پیگیری مردم منطقه، در شورای اسلامی شهر اهواز بودجه ساخت این جاده از محل اعتبارات شهرداری مصوب شد که البته مقرر بود با همکاری شرکت نفت و حفاری تعریض شود.

موسی پور با انتقاد از بی توجهی مسیٔولان مربوطه به اجرای این پروژه گفت: باگذشت چند سال از تعهد ایجاد شده ،هنوز به آن عمل نشده است، تعریض این جاده ارتباط مستقیم با حفظ جان مردم دارد و در این خصوص نمی‌توان بیش ازاین تعلل کرد.

این عضو شورای شهر اهواز افزود: مردم علی آباد برای شنیده شدن صدایشان قصد تجمع داشتند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و خطراتی که آنها را تهدید می‌کرد از آنها خواسته شد که فعلا صبر کنند و قول دادم که تا پیگیری این مساله، شخصا در منطقه علی‌آباد حضور داشته باشم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات