امروز شهرداری ها نهادی خدماتی اجتماعی هستند

امروز شهرداری ها نهادی خدماتی اجتماعی هستند

به گزارش مدیریت ارتیاطات و امور بین الملل شهرداری ساری ، عباس رجبی شهردار مرکز استان در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه توجه به مقوله فرهنگ همتراز با وظایف ذاتی شهرداری در امور عمرانی و خدماتی اهمیت و نقش بسزایی دارد،اظهارکرد : امروز شهرداری ها نهادی خدماتی اجتماعی هستند و حل معضلات شهری و راه برون رفت از مشکلات پیش روی یک شهر از مجرای علوم اجتماعی می گذرد.

وی به موضوع احداث مسجد صاحب الزمان (عج) در امامزاده عباس اشاره کرد و افزود : اگر شورای اسلامی شهر مصوبه ای در خصوص احداث مسجد صاحب الزمان (عج) در امامزاده عباس در اختیار شهرداری قرار دهد. مجموعه شهرداری بلافاصله عملیات اجرای پروژه را آغاز خواهد کرد.

رجبی ابراز امیدواری کرد، شهرداری ساری بتواند با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، هیات امنا و اهالی منطقه امامزاده عباس عملیات ساخت مسجد را آغاز نموده و به بهره برداری برساند.

عباس رجبی با تاکید بر اینکه مقوله فرهنگ اهمیت فراوانی دارد، آموزشهای شهروندی را از اولویت های مدیریت شهری دانست و افزود : خانه های شهروندی در محلات شهر به جد پی گیر برنامه های فرهنگی اجتماعی و کارگاههایی در قالب آموزش های شهروندی می باشند.

وی افزود: مقوله فرهنگ امری هزینه بردار و دیربازده است و برای رسیدن به افق های روشن می بایست صبر و شکیبایی داشت.

عباس رجبی شهردار مرکز استان در ادامه اظهار داشت : از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و اداره طرح و برنامه شهرداری ساری می خواهم تا با ارتباط دوسویه با دوایر خدماتی و عمرانی، مجموعه برنامه های مدونی برای پروژه ها داشته باشند تا هر پروژه شهرداری ساری با پیوست فرهنگی به بهره برداری و در دسترس شهروندان قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات