حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در مرکز سامانه (سامد) جهت...

امروز دوشنبه 19 خرداد ماه 99 ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان بهمراه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت با حضور در مرکز سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی مردم استان از طریق سامانه تلفنی 111 شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با عنایت به اهمیت پاسخگویی به شکایات و ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و صـیانت ازحقوق شـهروندی و با توجه به اسـتقرار سامانه ارتباط مردمی سامد، مهندس اسماعیل افشاری؛ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان بهمراه مهندس اکبر باقری،معاون حفاظت و بهره برداری شرکت از ساعت 8:30 الی 10 صبح امروز با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم شریف استان شدند.

در همین راستا ، کشاورزان و بهره برداران و عموم مردم استان سوالات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه استفاده از منابع آب زیرزمینی ،پرورش ماهی و موارد مرتبط از طریق سامانه تلفنی 111 و در زمان مذکور با شخص مدیر عامل و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان مطرح نموده و پاسخ لازم را دریافت کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات