«سینما ماشین» در پروژه کوه‌پارک احداث می‌شود/ کوه  ...

«سینما ماشین» در پروژه کوه‌پارک احداث می‌شود/ کوه ...

«سینما ماشین» در پروژه کوه‌پارک احداث می‌شود/ کوه پارک، بیشتر جنبه و رویکرد اجتماعی و فرهنگی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری از پروژه کوه پارک، واقع در ارتفاعات جنوبی مشهد، اظهارکرد: احداث پروژه کمربند جنوبی، در ادوار گذشته شورای شهر مشهد، با رویکرد و کارکردی ترافیکی پیگیری می‌شد ولی شورای پنجم این رویکرد را تغییر داد و آن را بعنوان پروژه‌ای اجتماعی تعریف کرده است.

وی افزود: با این تغییر رویکرد درصدد هستیم تا زمینه حضور مردم در فضاهای طبیعی را مهیا کنیم؛ فضایی که با توجه به زندگی آپارتمان‌نشینی امروز ما، نیازی واجب است و خلاء آن محسوس.

اصولی با بیان اینکه کارکردهای پروژه «کوه پارک» بیشتر جنبه اجتماعی دارد و نگاه فرهنگی و اجتماعی در آن غالب است، گفت: در این پروژه چندین کانون برای اجرای برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی شهر شناسایی شده و حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری نیز در حال طراحی و بررسی این موضوع است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد، پیش بینی برگزاری رویدادهایی با رویکردهای زیست محیطی که نشاط و تحرک و پویایی را به ارمغان آورد، اتفاقی میمون و مبارک دانست و تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر این مهم محقق شود و شعار زیبایی که برای «کوه پارک» یعنی «سهم همه مردم» تجلی عینی پیدا کند.

اصولی با اشاره به پیش‎بینی فضاهایی برای احداث گالری، کوهنوردی و ورزش‌های گروهی، پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و مسیر صعود به ارتفاعات، گفت: احداث پروژه «سینما ماشین» هم در فضای طبیعی مجموعه کوه‌پارک در حال بررسی و نهایی شدن است؛ سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مذاکراتی در این زمینه داشته و امیدواریم شاهد تحقق آن باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات