مهندس عبدالله زاده: سرعت فعالیتهای عمرانی سازمان افزایش پیدا كرده است.

مهندس عبدالله زاده: سرعت فعالیتهای عمرانی سازمان افزایش پیدا كرده است.

مهندس احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زرند از روند اجرای طرح زیبا سازی وفرش موزائیک میدان امام خمینی (ره) بازدید کرد .

مهندس عبدالله زاده در این بازدید ارتقای فضای سبز را باعث افزایش روحیه شهروندان عنوان کرد و گفت: تنوع بخشیدن به فضای سبز شهری و جلب رضایت شهروندان از اولویت‌های این سازمان است که در این خصوص تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم فضای سبزی در خور شهروندان ایجاد نمائیم .

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبزبا اعلام اینکه نیاز هر منطقه برای گسترش و ایجاد فضاهای سبز توسط کارشناسان برداشت شده است افزود: یکی از اهداف ما در این سازمان ایجاد مکانهای ارزشمنداز بعضی فضاهای بی استفاده ، کم تحرک و نازیبا در منظر شهری می باشد .

وی با بیان اینکه فضای سبز جزء تفکیک‌ناپذیر زندگی شهری است میزان سنجش شهرها بر اساس فضای سبز می باشد گفت: طرح میدان امام خمینی یکی از طرح های عمرانی این سازمان می باشد که علاوه بر حفظ فضای سبز ایجاد مکانهای تفریحی نیز در آن دیده شده است .

وی گفت: فرش موزائیک،جدول گذاری ،ایجاد مسیر پیاده رو،نورپردازی ،ساخت سرویسهای بهداشتی ،گل کاری ،ساخت آلاچیق و ...از جمله اقداماتی است که شهرداری در فاز دوم این طرح به انجام خواهد رساند .

وی با اعلام اینکه خوشبختانه سرعت فعالیتهای عمرانی سازمان سیما،منظر و فضای سبز افزایش پیدا کرده است گفت: هزینه اجرای فاز دوم این طرح بالغ بر 300میلیون تومان می باشد و امیدواریم ظرف چند هفته اینده این طرح به بهره برداری کامل برسد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات