اجراي طرح هاي مديريت اضطراري بار، تعطيلات تابستاني ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي غرب، مهندس "علي اسدي" مديرعامل اين شركت، در جلسه شوراي انسجام بخشي مديران صنعت آب و برق استان كرمانشاه كه در محل سالن كنفرانس برق غرب برگزار شد، گفت: شركت برق منطقه اي غرب، سال گذشته در تأمين انرژي برق مطمئن و پايدار مشتركان صنايع و همچنين مشتركان بخش هاي تجاري و خانگي با چالش هايي روبرو بود كه رفع اين چالش ها، به برنامه ريزي و همكاري مشتركان بخش هاي مختلف نياز داشت كه خوشبختانه با همكاري هاي لازم به خوبي از پيك بار عبور كرديم.
وي با اشاره به مقايسه توليد برق در برق غرب و استان نسبت به پيك بار غيرهمزمان مصرف خاطرنشان كرد: ميزان مصرف انرژي برق در غرب كشور و استان پايين تر از ميزان توليد آن است.
مهندس اسدي متذكر شد: پيشي گرفتن ميزان مصرف انرژي برق بر توليد، ناپايداري شبكه، چالش هايي را به دنبال خواهد داشت و بازگرداندن شبكه به حالت عادي نيز زمان بر و هزينه بر است.
مديرعامل برق منطقه اي غرب خاطرنشان كرد: عدم تناسب ميزان توليد و مصرف انرژي برق بايد با مديريت اضطراري بار كنترل شود تا وقفه اي در پايداري شبكه به وجود نيايد.
وي ضمن تشكر از همكاري مشتركان و صنايع غرب كشور و استان كرمانشاه با صنعت برق در راستاي كاهش مصرف طي سال گذشته اذعان داشت: صاحبان صنايع در منطقه با اجراي طرح تعطيلات تابستاني و ذخيره عملياتي همكاري خوبي را با شركت برق منطقه اي داشتند، اميد است در عبور از پيك تابستان 99 نيز اين همكاري ها ادامه يابد.
مهندس اسدي خاطرنشان كرد: با توجه به شرايط عمومي كشور در راستاي عبور از پيك مصرف، بحث مديريت اضطراري بار، طرح تعطيلات تابستاني و ذخيره عملياتي طي سال جاري نيز در دستور كار قرار گرفته كه اميداست با مشاركت صنايع به اين مهم دست يابيم و برق مشتركان را ناخواسته قطع نكرده و پايداري شبكه و برق مطمئن براي همه مشتركان برقرار شود.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات