دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با مسئولان شهرستان فهرج

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با مسئولان شهرستان فهرج


علیرضا گلستانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، صبح روز دوشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۱۹ با مسئولان شهرستان فهرج دیدار کرد.

در این دیدار که فرماندار، شهردار، رئیس و تنی چند از اعضای شورای شهر به همراه رئیس بنیاد مسکن شهرستان فهرج حضور داشتند، بر لزوم فعالیت نمایندگی سازمان نظام مهندسی در این شهرستان شرقی استان تاکید شد.

در این دیدار گلستانی بیان کرد با اینکه فعالیت نمایندگی سازمان نظام مهندسی در فهرج توجیه اقتصادی ندارد، ولی راه انداختن کار مردم در اولویت سیاستگزاری سازمان بوده و بر لزوم ادامه کار این نمایندگی تاکید کرد.

گلستانی همچنین اشاره کرد که قواعد قانونی و فنی-مهندسی ایجاب می‌کند که نظارت بر احداث ساختمان‌ها باید از طریق سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شود و در این راستا نگاه سازمان، نگاه تعاملی برای اصلاح امور بوده است.

در این دیدار مهندس باقری‌زاده فرماندار فهرج، به اهمیت فعالیت و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره و تاکید کرد تمام پروژه‌های ساختمانی باید از طریق نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در آن شهرستان به شهرداری برای صدور پروانه ساختمان معرفی شوند.

همچنین در این دیدار رئیس شورای اسلامی و شهردار فهرج بر لزوم نظارت سازمان بر ساخت و ساز شهر فهرج و رفع دغدغه مردم تاکید کردند.

تعامل با اداره کل بنیاد مسکن برای حل مشکلات احتمالی در حوزه‌های مشترک نیز در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

شهرستان فهرج در شرق استان کرمان، از جمله شهرستانهای رو به توسعه استان است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان یک انجمن در شهر کرمان می باشد

    نظرات