20 هزار و 500 متر مربع از معابر شهری منطقه یک ساری در6 ماهه دوم سال گذشته لکه گیری و آسفالت شد

20 هزار و 500 متر مربع از معابر شهری منطقه یک ساری در6 ماهه دوم سال گذشته لکه گیری و آسفالت شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، شهردارمنطقه یک ساری در رابطه با مهم‌ترین اقدامات این شهرداری در سال 98 گفت: پروژه دردست اقدام پل تا پل، لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح منطقه یک، ساماندهی و بهسازی ورودی شرقی ساری، پیاده رو سازی خیابان 15 خرداد و میدان معلم، کوی لاله، خیابان جهان‌پیما، کوچه گلستان یکم و احداث کانال خیابان شهید یزدانی و جوی کوچه خرازی از آن جمله است.

وی ادامه داد: کاروگیت ورودی خیابان پیام نور، نصب نوه بتنی پیش ساخته و جدول کانیو در سطح معابر شهری(کوچه میر سر روضه، اتحاد، شهید خرازی، احمدی آزاد 13 و علوی از خیابان طالقانی اول تا کوچه پیروزی ششم از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک در سال 98 بوده است.

شهردار منطقه یک ساری به اهم اقداماتی که بناست در سال 99 در این منطقه شهری انجام شود اشاره کرد و گفت: پیاده رو سازی بلوار آیت الله طالقانی، اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ مقابل آرامگاه ملامجدالدین، اجرای رفیوژ وسط بلوار داراب، ادامه کاروگیت خیابان انقلاب تا خیابان فرهنگ و خیابان ملامجدالدین، میدان شهدا، خیابان فرهنگ و ضلع جنوبی خیابان قارن و ادامه اجرای کانال باکسی کمربندی شمالی بخشی از پروژه‌های سال 99 است.

وی در مورد اقدامات صورت گرفته در خصوص هدایت آبهای سطحی توسط شهرداری منطقه یک گفت: اجرای نوه بتنی پیش ساخته و جدول کانیو در سطح معابر، ادامه اجرای کانال ورودی شرقی و پیگیری اجرای ادامه کانال باکسی کمربندی شمالی توسط سازمان عمران در جهت تسهیل عبور و مرور و ارتقاء سطح ایمنی معابر از جمله فعالیت‌های شهرداری منطقه یک است.

احمدی در تشریح خدمات رسانی به مناطق الحاقی گفت: آسفالت کوی صاحب‌الزمان در هِولا، کوی ولیعصر 6 در زغالچال، بهسازی و ترمیم آسفالت و معابر هِولا، ساماندهی و زیرسازی حاشیه ریل هِولا در حوزه فنی و عمرانی و پاکسازی و ساماندهی حاشیه ریل این منطقه و انجام عملیات لایروبی انهار زراعی کوی بهار صاحب‌الزمان حاشیه ریل هِولا و بلوار بعثت، بزرگمهر و شهید نقوی از اقداماتی است که در این منطقه انجام شده است.

وی یکی از رویکردهای مهم شهرداری را توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات عنوان کرد و اجرای هدفمند پروژه‌ها و رسیدگی و خدمات‌رسانی به شهروندان را از اقدامات مهم شهرداری منطقه یک برشمرد.

شهردار منطقه یک ساری در تشریح اقدامات این شهرداری در جهت روان سازی ترافیک به حذف جوی در تقاطع خیابان 15 خرداد با خیابان پیام نور اشاره کرد که به منظور کاهش تصادفات، افزایش ایمنی تردد خودروها و روان سازی ترافیک انجام شده است.

احمدی فولادی اجرای باند کندرو شمالی و جنوبی و اصلاح رفیوژ وسط و دور برگردان در ورودی شرقی ساری را دیگر اقدامات این شهرداری عنوان کرد و افزود: لکه‌گیری و روکش آسفالت نیز به منظور روان سازی ترافیک در چندین خیابان این منطقه اجرا شد.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه سال گذشته 20 هزار و 500 متر مربع از معابر در منطقه یک شهری آسفالت شد، ادامه داد: تمامی معابر نیازمند به بهسازی و آسفالت در این منطقه از جمله بلوار امام رضا(ع)، بلوار داراب، خیابان حافظ شناسایی شدند، آسفالت بلوار فرح آباد نیز در حال انجام است و ما بقی در دست اقدام قرار دارد.

احمدی فولادی افزود: با توجه به اهمیت درآمد پایدار و با در اختیار داشتن دو آیتم درآمدی نوسازی و صنفی که از مهم‌ترین منابع درآمدی پایدار می‌باشند، شهرداری منطقه یک با برنامه‌ریزی جامع در خصوص توزیع به موقع قبوض و فرهنگ‌سازی در جهت پرداخت به موقع شهروندان و پیگیری‌های مستمر در وصول مطالبات این دو آیتم درآمدی تلاش خود را در افزایش درآمدی پایدار که از دغدغه‌های روز شهرداری است؛ نموده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات