کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی استان قم برگزار شد

جلسه کمیته راهبری طرح تعادل بخشی و احیاء آب منطقه ای قم با حضور معاونت حفاظت و بهره برداری و سایر اعضاء در سالن جلسات شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم:چهارمین جلسه کمیته راهبری طرح تعادل بخشی و احیاء روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۸ برگزار شد. در این جلسه آخرین وضعیت همکاری بین شرکت آب منطقه ای و شرکت توزیع برق استان در ارتباط با سامانه ارتباط دو سویه مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به همکاری متقابل دو شرکت تاکنون، ارتباط دو سویه بانک اطلاعات و سامانه های دو شرکت از طریق وب سرویس برقرار شده اما همچنان اشکالاتی در زمینه تطبیق اطلاعات مشترکین و ....وجود دارد که می بایست در جلسات کمیته مشترک آب و برق استان حل و فصل شود .

در راستای تکریم ارباب رجوع و توسعه دولت الکترونیک، ارائه خدمات شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت علی رغم پیگیریهای مکرر، دفاتر در استان تاکنون از این موضوع استقبال نکرده اند که با توجه به تکلیف شرکت برای ارائه خدمات بصورت الکترونیک، براساس ضوابط و مقررات موضوع با جدیت از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد.

برای کاهش حضور و مراجعه ارباب رجوع بویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا، موضوع راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی از طریق ایجاد درگاه در تارنمای شرکت و سامانه ساماب ، از اولویتهای شرکت بوده و با توجه به فراهم شدن مقدمات انجام کار، ضمن هماهنگی داخلی لازم بین واحدها، موضوع از طریق شرکت سداد و سایر دستگاههای ذیربط در دست اقدام می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قم

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای قم

    شركت آب منطقه‌ای قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات