برگزاری دومین جلسه انسجام بخشی مدیران صنعت آب وبرق زنجان با...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،دومین جلسه انسجام بخشی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با خانم دکتر ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق زنجان برگزارشد.

در ابتدای این جلسه،دکتر ببران سخنان خود را با تشریح اجرای پویش الف-ب-ایران، ساخت و سازها و سازو کارها آغاز کرد و اظهار داشت:با توجه به شعار جدید پویش و سال جهش تولید، انتظار می رود مدیران روابط عمومی بیش از پیش نسبت به اجرای برنامه های گام به گام پویش اهتمام ورزند.

وی توضیحات مبسوطی نیز در راستای تهیه پیش خبر،گزارش اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی قبل از افتتاح طرحها، تهیه و ارسال بموقع موشن گرافی ها ، اخبار و کلیپ ها با مشخصات ویژه، تیزرهای متنوع تلویزیونی و اجرای کلیه فرآیند پویش ارائه نمود.

دکتر ببران، در تهیه کلیپ پروژه ها به تهیه عکس های حرفه ای و فنی تاکید نمود و تصریح کرد:بهتر است تهیه کلیپ ها قبل از افتتاح پروژه صورت بگیرد و تکمیل آنها پس از افتتاح انجام گردد و نیز تهیه موشن گرافی و اینفوگرافی ها را بسیار مهم و ضروری دانست.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو،به ارسال بموقع سئوالات و چالشها در زمان افتتاح پروژه ها تاکید کرد و افزود: تبلیغات محیطی وسیع و چشم گیر در زمان افتتاح پروژه ها، انتشار پویش و افتتاح جدید از شبکه های اجتماعی و کانالهای مختلف، جراید و خبرگزاریها مورد انتظار است.

وی، در پایان سخنان خود به هفته صرفه جویی در مصرف آب و انرژی اشاره کرد و گفت: از شرکت های تابعه انتظار میرود، نسبت به اجرای دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت های مادرتخصصی تابعه خود طبق عناوین هفته صرفه جویی که از اول لغایت هفتم تیرماه است، اقدام نمایند.

سپس، هریک از مدیران روابط عمومی شرکتهای مادر تخصصی وزارت نیرو به بیان نکات و موارد مورد نیاز شرکت های تابعه پرداختند و در پایان شرکتهای داوطلب سخنان و نظرات خود را  در جلسه مطرح و خواستار راهکارهای اجرایی برای موارد مطروحه شدند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات