جای خالی قهرمانان جهانی و المپیک در مشهد خالی  ...

جای خالی قهرمانان جهانی و المپیک در مشهد خالی ...

جای خالی قهرمانان جهانی و المپیک در مشهد خالی است/ جوانان و نوجوانان باید ادامه‌دهنده راه بزرگان باشند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمسعود ریاضی، عصر امروز و در مراسم رونمایی از سردیس قهرمان نامدار ایران زمین «پهلوان محمد خادم» که همزمان با روز «فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، با حضور جمعی از مدیران استانی و شهری و پیشکسوتان کشتی خراسان و مشهد برگزار شد، اظهارکرد: بخش عمده‌ای افتخارات این استان در عرصه‌های جهانی و المپیک توسط خانواده محترم خادم کسب شده و این مهم بر هیچکس پوشیده نیست.

ریاضی در ادامه افزود: پدری که خود قهرمان دوم جهان بود و دو فرزند خود را به نحوی تربیت کرد و پرورش داد که چندین مدال المپیک و جهان را کسب کردند و برای این مرز و بوم افتخار آفریدند.

وی ضمن ابراز خرسندی از نامگذاری میدانی در شهر، به نام پهلوان محمد خادم و نصب سردیس ایشان در این مکان، گفت: امیدواریم اقداماتی از این دست موجب زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پهلوانی و قهرمانی شود.

ریاضی خاطرنشان کرد: متاسفانه سالهاست در مشهد جای قهرمانان جهانی و المپیک در رشته کشتی خالی است تا این شهر زیر قدم‌هایش بلرزد؛ از این روست که باید قدردان خانواده خادم باشیم.

عضو شورای شهر مشهد در ادامه صحبت های خود اشاره‌ای هم به رونمایی از سردیس پهلوان وفادار در سال گذشته داشت و گفت: امیدواریم بواسطه چنین اقداماتی، جوانان ما از اسطوره‌ها و پهلوانان شهر الگو بگیرند و بیش از پیش به آنها افتخار کنند و ادامه‌دهنده راه آنها باشند.

ریاضی در پایان اظهارکرد: برگ سبزی است، تحفه درویش و امیدواریم مورد قبول اهل فن قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات