محمد رضا مهدلو شهردار زرند: سال 99 سال توسعه فضای سبز و پاركهای محله ای خواهد بود .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند: سال 99 سال توسعه فضای سبز و پاركهای محله ای خواهد بود .

عملیات شن ریزی و تسطیح بوستان امام زاده حمزه(ع)

محمد رضا مهدلو شهردار زرند: سال 99 سال توسعه فضای سبز و پارکهای محله ای خواهد بود .

به همت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند عملیات شن ریزی و تسطیح پارک امام زاده حمزه آغاز و به زودی عملیات خط ریزی و پیاده سازی نقشه این بوستان نیز آغاز خواهد شد .

مهندس مهدلو شهردار زرند با اعلام اینکه توسعه سرانه فضای سبز شهر یکی از دغدغه های مدیریت شهری محسوب می شود گفت: رویکرد توسعه فضای سبز همواره مورد توجه بوده و بر همین اساس سال ۹۹ سال توسعه فضای سبز و توسعه پارک های محله‌ای خواهد بود .

منتخب شورای شهر زرند افتتاح پارکهای محله ای در مناطق کم برخورد از فضاهای سبز را از مهمترین اقدامات شهرداری عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه فضای سبز و احداث پارک های محله‌ای در طی چند سال گذشته همواره مورد توجه شهرداری بوده و این نگاه ویژه باید ادامه دار باشد و شهرداری نیز با اختصاص بودجه هایی سعی دارد این مکانها را افزایش دهد .

محمدرضا مهدلو از نیاز شهر زرند به فضای سبز و پارکها خبر داد و گفت: احداث بوستان ها و توسعه فضای های سبز برای گذران اوقات فراغت شهروندان و بهبود شرایط زیست محیطی را در برنامه های خود قرار داده ایم .

وی با اعلام اینکه بوستان امام زاده حمزه یکی از بوستانهای مهم و زیبا در منطقه خواهد بود گفت: در طراحی و ساخت این بوستان سعی داریم از تمامی فضاها و طرح های قرانی استفاده نمائیم .

شهردار زرندتصریح کرد: نصب 35 طاق مذهبی ،330متر مربع فرش موزائیک،ساخت یک المان رحلی و کشتی ،نصب یک عدد مجموعه پلی اتیلن بزرگ،احداث زمینهای بسکتبال،والیبال و بدمینتون از مهمترین برنامه های ما در این بوستان می باشد .

شهردار زرند هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 5میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم این طرح را تا هفته دولت به بهره برداری برسانیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات