رعایت دقیق موازین قانونی و سلسله مراتب اداری در کلیه امور، سرلوحه کاری سازمان تلقی می گردد

رعایت دقیق موازین قانونی و سلسله مراتب اداری در کلیه امور، سرلوحه کاری سازمان تلقی می گردد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، مرتضی بربسته رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران طی گفتگویی ضمن اشاره به گستردگی سطح مطالبات شهروندی از این مجموعه، اظهار داشت: برنامه ریزی دقیقی برای افزایش راندمان کاری،هم افزایی سازمانی و ارایه کیفی امورصورت گرفته است.

وی به اهمیت پاسخگویی مناسب کارکنان سازمان متبوعش به اعتماد شهردار ساری و اعضای شورای اسلامی شهر اشاره و بیان داشت: رعایت دقیق موازین قانونی و سلسله مراتب اداری در کلیه امور، سرلوحه کاری ما تلقی می گردد. در حال حاضر با توجه به اطمینان و اعتقاد شهردار به توان و ظرفیتهای درون سازمانی ، مجموعه همکاران این سازمان جهت تحقق خدمت بی منت به شهروندان ساروی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

بربسته اعتقاد و اعتماد شهردار ساری به مدیران جوان را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: بی شک افزایش سطح علمی کارکنان و کاربست بروزترین اطلاعات فنی و دانش کاری در پیشبرد پروژه های محوله راهگشا خواهد بود .

رئیس سازمان عمران ضمن اشاره به  بررسی برنامه های قابل اجرا در حوزه تولیدات و عرصه به بازار رقابتی، تصریح کرد: سازمان عمران با تنوع در تولیدات مصالح سنگی و مصنوعات بتنی، به دنبال رقابت با سایر دستگاهها و بخش های خصوصی در بازار تولید و عرضه می باشد، ضمن اینکه با اقدامات موثر در این بخش، کاهش هزینه های اجرایی پروژه های محوله و افزایش سودهی می تواند حاصل شود.

مرتضی بربسته در پایان افزایش اعتبار سازمانی در بین مردم و افکار عمومی را ماحصل استراتژی پیش رو دانست و گفت: با کار و تلاش مضاعف سعی در رسیدن به بالاترین سطح خدمت رسانی به مردم خواهیم داشت و در این مسیر از هرگونه حاشیه در انجام امورات پرهیز و بر روی وظایف محوله متمرکز خواهیم شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات