نشست صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرکل بنیاد مسکن استان قم

نشست صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرکل بنیاد مسکن استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم، آقایان حجت الاسلام والمسلمین هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ,مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان و متفکریان سرپرست اداره حراست به منظور رسیدگی به مشکلات خانواده های معرز شهدا و ایثارگران در محل دفتر مدیرکل به گفتگو پرداختند.
ابتدا مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت : امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند.
وی با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و نوعی عبادت است.
سپس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و جانبازان افزود اگر شهدا به لقاء پروردگار دست یافتند به این دلیل بود که امام حسین(ع) هدایتگر مسیر آنان بود. وی از برنامه های فرهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همانند دیدار با خانواده شهدا  و ایثارگران و جانبازان تقدیر نمود.
در پایان مهندس بلدی مدیر کل بنیاد مسکن استان آقای سید محمود متفکریان سرپرست اداره حراست را به عنوان مسئول هماهنگی امور ایثارگران بنیاد مسکن استان معرفی نمود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات