قدردانی نماینده ولی فقیه در مازندران و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از عباس رجبی شهردار ساری

قدردانی نماینده ولی فقیه در مازندران و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از عباس رجبی شهردار ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، در جلسه شورای اداری مرکز مازندران که امروز با حضور نماینده ولی فقیه دراستان، زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، رضایی فرماندار، رجبی شهردار و مدیران شهرستانی برگزار شد، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در خانه ملت از عباس رجبی شهردار فعال و مثبت اندیش ساری به دلیل ارائه خدمات مطلوب و موثر به شهروندان ساروی قدردانی کردند.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از عباس رجبی بعنوان شهردار فعال و مثبت اندیش ساری ویژه قدردانی کرد و خواستار شد که در سال 2022 که ساری میزبان توریست های ساکن این کشورهاست ظرفیت های توریستی مرکز استان مازندران را برای تبدیل شدن به پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو افزایش دهد.


منصورعلی زارعی دیگر نماینده مردم ساری و میاندورود در خانه ملت، ضمن قدردانی از مدیران شهری و دستگاه های اجرایی بر شفافیت و عدالت در امر خدمت رسانی و مبارزه با فساد تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات و دستگاه‌های دولتی، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) و همچنین خدمات رسانی جهادی به مردم مورد تاکید قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات