پرداخت تسهیلات 6 میلیون تومانی به تاكسیرانان

پرداخت تسهیلات 6 میلیون تومانی به تاكسیرانان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از پرداخت تسهیلات 6 میلیون تومانی به تاكسیرانان خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، هادی خدادادی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌پذیر، به تاکیسرانان تسهیلات 6 میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل شده است، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت‌نام تکمیلی، نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری در خصوص شرایط تسهیلات گفت: تاکسیرانانی که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره‌برداری معتبر باشند، مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند.

خدادادی با اشاره به این‌که در گام اول مقرر شده به آن‌دسته از رانندگانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، تسهیلات پرداخت شود، گفت: در گام دوم سایر رانندگان فعال و مورد تایید وزارت کشور، مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

وی افزود: متقاضیان برای کد کارگاه، می‌توانند کد شعبه‌ای را که بیمه شده‌اند، ثبت کنند.

خدادادی ادامه داد: همچنین متقاضیان به‌جای کد ملی کارفرما، می‌توانند کد ملی تاکسیران را وارد کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زمان پرداخت تسهیلات را طبق گفته مسئولان وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی، از اواخر خردادماه دانست و گفت: این تسهیلات، با نرخ سود 12 درصد و 24 ماهه با دوره تنفس سه‌ماهه خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات