شهردار زرند دردیدار با جمعی از پیشكسوتان عكاس زرندی : یك عكس  به راحتی انتقال دهند فرهنگ ،هنر ،ادب و پیام یك ملت برای همه مردم جهان است.

شهردار زرند دردیدار با جمعی از پیشكسوتان عكاس زرندی : یك عكس به راحتی انتقال دهند فرهنگ ،هنر ،ادب و پیام یك ملت برای همه مردم جهان است.

محمد رضا مهدلو شهردار زرند ضمن دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از پیشکسوتان هنر عکاسی و انجمن عکاسان زرندی ،با اشاره به اينكه عكس ميتواند تصويري از خوبی ها و نا زیبائی های و آرزوهای یک شهر و شهرستان برای شهروندان آن شهر باشد گفت: : یک عکس به راحتی انتقال دهند فرهنگ ،هنر ،ادب و پیام یک ملت برای همه مردم جهان است.

شهردار زرند با اعلام اینکه عکس به عنوان یک ابزار برای ارتباط مخاطبین و با دنیای هنر می باشد گفت: عکس می تواند نقش کلیدی در صلح و دوستی یک جامعه داشته باید و یا می تواند باعث یک نزاع و درگیری شود.

منتخب شورای شهر زرند خواستار تغییر نگاه به مقوله عکس شد و افزود:عكاسي وجشنواره ها و‌ نمايشگاه هاي مربوط به آن مي تواند كاركردهاي متعددي در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي داشته باشد که یکی از آنها ارتقاي نشاط اجتماعي در شهر هاست

وی با اعلام اینکه عکاسی عام ترین و پر مخاطب ترین هنر و زبانی است که با گسترش خود نقش بسیار مهمی در انتقال فرهنگ ها دارد و افزود:برگزاری هر جشنواره ها باید خروجی مثبت داشته باشد و باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که این حرکت هنری و علمی آخرین فعالیت آن نباشد .

محمد رضا مهدلو در پایان ادامه تصریح کرد:یکی از تاکیدات مدیریت شهری تهیه پیوست فرهنگی برای تمامی اقدامات و پروژه های عمرانی است و امیدواریم این طرح ها به همکاری هنرمندان شهرستان گسترش یابد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار خواستار کمک مسئولین ارشد شهرستان به مقوله فرهنگ شد و گفت: اصول اخلاقی شهروندی،مردمی و فرهنگ و هنر، بخشی از اصول زیر بنائی فرهنگی در شهرها می باشد .

سیف الدینی رئیس اداره ارشاد زرند پیشرفت هر شهر را نیازمند توسعه همه جانبه عنوان کرد و از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با ادارات و نهادها خبر داد و افزود:امیدواریم با تلاش و همکاری روسای ادارات شاهد گسترش بیشتر فرهنگ و هنر شهرستان باشیم .

شایان ذکر است در ادامه این نشست سایر مدعوین به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات