افتتاح چندین پروژه‌ شاخص و مهم عمرانی تا پایان  ...

افتتاح چندین پروژه‌ شاخص و مهم عمرانی تا پایان ...

افتتاح چندین پروژه‌ شاخص و مهم عمرانی تا پایان سال 99

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد و جمعی از اعضای شورا، ظهر امروز از برخی پروژه‌های عمرانی درحال ساخت مشهد بازدید کردند.

بهاروند در حاشیه این بازدیدها، ابتدا به پروژه احداث پل مصلی اشاره کرد و گفت: این پروژه از اسفندماه سال 98 آغاز شده که خوشبختانه با فعالیت 3 شیفته، از برنامه زمان‌بندی جلوتر است و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: بهره‌برداری از این پروژه موجب تسهیل دسترسی شهروندان به حرم مطهر رضوی و همچنین ارتباط بین بخش‌های مختلف این محدوده می‌شود.

بهاروند همچنین با اشاره به پروژه واقع در چراغچی 13 و میدان ابوطالب، اظهارکرد: خوشبختانه این پروژه حدود 500 متر طول دارد و حجم خاکبرداری و عملیات عمرانی آن قابل توجه بوده که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ زمان‌بندی پیمانکار، این پروژه در بهمن‌ماه سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

پروژه 4سطحی آزادگان، دیگر پروژه‌ای بود که اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد امروز از آن بازدید کردند.

بهاروند خاطرنشان کرد: این پروژه در چندفاز مختلف تعریف شده که 3 بخش آن اعم از میدان، زیرگذر و چپگرد امام‌علی(ع) به نمایشگاه تا اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در ادامه گفت: این نوید را به همشهریان خوب مشهدی می‌دهیم که تا پایان سال جاری، 4 پروژه عمرانی مهم در مشهد به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهاروند در ادامه اشاره‌ای هم به پروژه تعریض پل پرتوی داشت و گفت: اجرایی شدن این پروژه، سالها یکی از درخواست‌های شهروندان بود چراکه در برخی ایام، بویژه روزهای پایانی هفته شاهد ترافیک سنگین در این محور بودیم.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه تا اواسط هفته آینده به اتمام می‌رسد و با تکمیل آن، بیش از 80 درصد مشکل ترافیک این محدوده برطرف می‌شود.

بهاروند در بخش پایانی صحبت‌های خود، با بیان اینکه عملکرد حوزه عمران، حمل‌ونقل و ترافیک در این دوره، نقطه قوت مدیریت شهری و شورای پنجم شهر مشهد است، افزود: یکی از نقاط قوت پروژه‌های عمرانی در این دوره، بهره‌برداری از پروژه‌ها در موعد مقرر و حتی پیش از زمان پیش‌بینی شده است.

وی اظهارکرد: این اتفاق در شرایطی افتاده که شهروندان ما در سالهای گذشته از طولانی شدن زمان اجرای عملیات عمرانی پروژه‌های مختلف گلایه‌مند بودند.

بهاروند افزود: کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در کنار ساختن پل و روگذر و اصلاحات هندسی، موضوعاتی چون گسترش حمل‌ونقل پاک و پیاده‌محوری را هم پیوسته مدنظر داشته و در این جهت نیز گام برداشته است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات