ارتقای زیرساخت‌های گردشگری اولویت سرمایه‌گذاری در شهر

ارتقای زیرساخت‌های گردشگری اولویت سرمایه‌گذاری در شهر

سعید ابریشمی‌راد در مراسم معرفی سرپرست جدید دفتر سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری، گفت: مدیریت شهری در حوزه جذب سرمایه‌گذاری باید به دنبال محورهایی برود که با تعریف درست توسعه منطبق باشد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و جهت‌گیری‌های توسعه‌محور باید بر پایه اقتصاد شهری باشد که به طور طبیعی با گردشگری به عنوان بستر مهم این امر در دوران امروز گره می‌خورد.

شهردار کاشان، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیرساخت‌های توریسم نظیر هتل، رستوران و مجموعه‌های تفریحی تفرجی را در صورت سیاست‌گذاری و حمایت کافی دارای سودآوری تضمین شده دانست.

ابریشمی‌راد با یادآوری کاشان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور، بیان کرد: با این وجود، زیرساخت‌های کاشان پاسخگوی این جایگاه نیست و با افزایش میزان مشخصی از گردشگر، فرآیند خدمت‌رسانی دچار مشکل می‌شود.

وی، با تأکید بر ابعاد فرهنگی و اجتماعی موضوع گردشگری، متذکر شد: انتقال مدیریت گردشگری به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز با همین دیدگاه صورت گرفت چراکه معتقدیم این بخش باید فراتر از یک آژانس و در مقام یک سیاست‌گذار و هدایت‌کننده حرکت مجموعه و دستگاه‌های فعال در این زمینه عمل کند.

شهردار کاشان، تعیین مدیر جدید این دفتر با تجربه فعالیت در رأس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در راستای همین سیاست و نگاه به حوزه گردشگری دانست. ▫️ابریشمی‌راد در ادامه به چندین پروژه از جمله باغ فیروزی، مجموعه تفریحی و تفرجی پارک بزرگ الهیه و شهربازی پارک بزرگ شهر به عنوان برخی از زمینه‌های جذاب سرمایه‌گذاری و ارتقاءدهنده ظرفیت‌های گردشگری شهر اشاره کرد.

وی، همچنین زمین مجاور اداره تربیت بدنی، به عنوان فضایی مناسب برای اجرای پارکینگ و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و مهیا شدن بستر تفاهم با اداره اوقاف و امور خیریه و سپس محقق شدن این امکان را موجب کاهش بار ترافیکی خیابان بهشتی قلمداد کرد. ▫️در پایان این نشست مرتضی والی‌زاده به عنوان سرپرست جدید دفتر سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری معرفی شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات