اتصال خلج به کوشش، حلال مشکلات ترافیکی خواهد بود/  ...

اتصال خلج به کوشش، حلال مشکلات ترافیکی خواهد بود/ ...

اتصال خلج به کوشش، حلال مشکلات ترافیکی خواهد بود/ نامه‌نگاری با آستان قدس و اوقاف برای حل مشکل اراضی رها شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، شهناز رمارم، به دعوت شورای اجتماعی محله قائم سیدی از این محله بازدید و با برخی شهروندان و کسبه گفتگو کرد.

رمارم با بیان اینکه این محله‌گردی به منظور بررسی فرصت‌ها، تهدیدها و مسائل و مشکلات محله قائم انجام شده است، اظهارکرد: بخشی از مشکلات این محدوده، مشکل ترافیکی است که امیدواریم با بهره‌برداری و تکمیل پروژه اتصال خلج به کوشش این مسئله برطرف شود.

وی افزود: درحال حاضر تردد خودروهای نقلیه از معابر فرعی انجام می‌شود که همین موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده است؛ درصورتیکه اتصال خلج به کوشش مشکل ترافیکی این کوچه‌های فرعی را برطرف نکند، از سازمان ترافیک شهرداری دعوت می‌کنیم تا اقدامات لازم جهت حل مشکل را انجام دهد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه بخشی دیگر از مسائل شهروندان مربوط به ایستگاه اتوبوس و سایه‌بان بود، گفت: تجهیز و تامین امکانات برای پارک محله از جمله روشنایی، مناسب‌سازی و بهسازی و ... از دیگر خواسته‌های اعضای شورای اجتماعی محله قائم بود.

رمارم افزود: تامین این زیرساخت‌ها در سطح پارک‌ها موجب افزایش حضور شهروندان از فضای سبز شده و لذا این حضور مردم و شهروندان موجب کاهش آسیب‌های احتمالی می‌شود.

وی تقویت کانال‌های آب، پیاده‌رو سازی، آسفالت معابر و نصب سطل‌های زباله را از دیگر خواسته‌های ساکنان محله مطرح کرد.

رمارم با بیان اینکه مسائل و مشکلات شهروندان موضوعاتی بود که میتوانند در برنامه سالانه شهرداری و با اصلاح بودجه منطقه‌ای حل و فصل شوند، گفت: شورای اجتماعی محله قائم و دفتر تسهیلگری مستقر در محله و ساکنان همگی پای کار حل مسائل و مشکلات خود هستند.

زمین‌های رها شده در سطح منطقه دیگر موضوعی بود که در این بازدید رمارم به آن اشاره کرد و افزود: این اراضی به پاتوقی برای تجمع کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر تبدیل شده است؛ با نامه‌نگاری سعی خواهیم کرد تا معضل ناشی از اراضی که بخش عمده آن متعلق به سازمان اوقاف و آستان قدس رضوی است، برطرف شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات