برنامه ها و اقدامات عاجل روابط عمومي هاي صنعت برق در تابستان تشريح شد

برنامه ها و اقدامات عاجل روابط عمومي هاي صنعت برق در تابستان تشريح شد

به گزارش پايگاه خبري توانير ،ابوذر صالحي در نشست هم انديشي ،هماهنگي و تبادل تجارب شركت توانير و شركتهاي زيرمجموعه براي گذر از پيك تابستان كه در 2 مرحله و با حضور مديران روابط عمومي شركتهاي برق منطقه اي و توزيع برق كشور از طريق ويديو كنفرانس برگزار شد، سرفصلهاي  برنامه روابط عمومي توانير در ارتباط با اقدام عاجل مديريت مصرف برق و عبور بدون خاموشي  از اوج بار 99 را تشريح كرد و از تقسيم كشور به 5 هاب منطقه اي در اين خصوص خبر داد.
مديركل روابط عمومي و اموربين الملل توانير، برنامه گذر از پيك روابط عمومي توانير را مشتمل بر 10 برنامه ذكر كرد كه با نظر مديرعامل و هيات مديره شركت توانير ،اصلاحات لازم روي آن انجام شد و قرار است با استفاده حداكثري از ظرفيتهاي انساني و منابع موجود از سوي روابط عمومي هاي صنعت برق و با همراهي مردم عزيز كشور اجرا شود.
وي اولين برنامه را استفاده حداكثري از رسانه ملي در حوزه هاي اطلاع رساني و آگاهسازي ذكر كرد و در اين ارتباط از افزايش 17 درصدي حضور مديران توانير در برنامه هاي گفت و گو محور رسانه ملي ،طي سال جاري خبر داد و گفت: در تلاشيم از طريق تعامل با مسوولان صدا و سيما اين تعاملات را به پيش ببريم و روابط عمومي هاي صنعت برق از طريق رسانه ملي بر طيف گسترده اي از مخاطبان اثرگذار باشند.
ابوذر صالحي اقدام بعدي را راه اندازي وب سايت مديريت مصرف برق به آدرس tavanirpr.ir به عنوان نقطه كانوني تعامل با مردم در روابط عمومي توانير عنوان كرد كه تلاش دارد با ادبيات عاميانه و با ايجاد فهم مشترك ،توصيه هاي مديريت مصرف برق و كاهش هزينه برق را به زبان ساده با مردم در ميان بگذارد.
وي از عزم روابط عمومي توانير بر گسترش قابليت اين سايت در جامعه از جمله افزودن بخش استاني و امكان طرح اختصاصي موضوعات مورد نظر هر استان همچنين قابليت استفاده از چندين زبان و گويش محلي كشور خبر داد كه به فوريت در حال پيگيري است.
صالحي سومين برنامه را توليد و نشر محتواهاي موضوعي با بهره گيري از ظرفيتهاي استاني اعلام كرد كه سعي مي شود موضوعاتي چون روشنايي ،بارهاي سرمايشي، استفاده از لوازم برقي در ساعات اوج بار و غيره با محتواي موضوعي توليد و پس از تبديل به محتواي رسانه اي ،در قالبي نظام مند و اثرگذار به اشتراك گذاشته شود.
وي با اشاره به نقش روابط عمومي هاي صنعت برق در اشتراك گذاري محتواهاي توليدي هر استان در اين سايت ،قابليت بارگذاري محتواهاي توليدي در ديگر شهرها و استانها با گويش هاي بومي هر منطقه را حايز اهميت دانست و افزود: ما مي توانيم از اين طريق امسال به يك هم افزايي بزرگ برسيم و با استفاده بهينه از منابع محدود صنعت برق ،در پيك سايي شبكه موفق شويم.
صالحي برنامه بعدي را در ارتباط با نامگذاري هفته اول تير ماه به نام هفته مديريت مصرف عنوان كرد كه با همراهي وزارت نيرو و مجموعه هاي استاني صنعت برق،هر روز با يك عنوان نامگذاري شده و تلاش مي شود با آغاز دوره اوج مصرف ،راهكارهاي مديريت مصرف برق از طريق گفت و گو با مردم ،در جامعه گسترش يابد.
وي روابط عمومي ها را نقطه كانوني تعامل صنعت برق با مردم در فرايند پيك سايي ذكر كرد و با اشاره به راه اندازي مركز پايش صنعت برق در توانير يكي از امكانات اين مجموعه را مركز رسانه ها برشمرد كه برنامه هاي مديريت مصرف برق را به تفكيك استانها پيگيري و به پيش مي برد.
صالحي تدوين و انتشار كتابچه انتظارات روابط عمومي و راهكارهاي رسيدن به روابط عمومي متعالي در استانها را از برنامه هاي در دست انجام روابط عمومي توانير ذكر كرد كه امكان دسته بندي روابط عمومي ها را براساس سنجه ها و شاخص هاي ارزيابي تدوين شده ،فراهم ميكند.
وي از ديگر برنامه هاي عملياتي 4 گانه اين دفتر را تدوين شناسنامه روابط عمومي هاي صنعت برق عنوان كرد كه مي تواند با ارايه تحليل آماري و واقع بينانه ،جايگاه ،امكانات و محدوديتهاي روابط عمومي هاي صنعت برق را مشخص و آنها را در رسيدن به جايگاه فاخر و ارزنده روابط عمومي كمك كند.
وي تصريح كرد: بنا داريم روابط عمومي هاي صنعت برق را بر اساس توانمندي و علاقه مندي به يك حوزه تخصصي  مانند انتشارات ، توليد محتواي رسانه اي و گرافيكي ،جذب منابع و غيره گروه بندي كنيم كه منجر به هم افزايي شود اين برنامه ها به طور حرفه اي و تخصصي به شركتهاي توزيع و برق منطقه اي تسري مي يابد و به زودي نهايي خواهد شد.
اين نشست با ارايه گزارش اقدامات و نقطه نظرات مديران روابط عمومي هاي شركتهاي زيرمجموعه صنعت برق همراه بود.






لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات