تداوم عملیات بهسازی معابر غرب تبریز

تداوم عملیات بهسازی معابر غرب تبریز

به گزارش شهریار، روح اله سهرابی معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۶ تبریز با اعلام خبر تداوم عملیات بهسازی معابر گفت: اکیپ های بنایی و جوشکاری کارگاه امانی خدمات شهری منطقه در خصوص اجرای همسطح سازی دریچه ها، اصلاح و مرمت جداول، نرده های ترافیکی و پل های بتنی و فلزی و ... به صورت مستمر در سطح معابر اصلی و فرعی اقدام می نمایند.

وی افزود: این عملیات در راستای جلب رضایتمندی شهروندان،  با هدف تأمین امنیت و کاهش خطرات احتمالی ناشی از تصادفات خودرویی برای افزایش ضریب ایمنی عابرین به هنگام تردد از معابر شهری انجام می پذیرد.

سهرابی در پایان گفت: اجرای گسترده طرح ویژه خدمات محله ای اعم از رفت و روب و نظافت معابر، لایروبی آبروها و کانال ها، گندزدایی و ضدعفونی باکس های پسماندهای شهری، لکه گیری معابر، شستشوی مبلمان شهری بصورت دوره ای و منسجم در تمامی معابر و محلات کم برخوردار و نواحی سه گانه خدمات شهری منطقه بر اساس نیاز سنجی ها و برنامه ریزی های انجام یافته توسط کارشناسان این معاونت با اولویت پاسخگویی به درخواست های همشهریان اجرا می شود.

شایان ذکر است در صورت داشتن هرگونه نظرات، پیشنهادات و انتقادات، حوزه معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه آماده دریافت درخواست های شهروندان عزیز از طریق شماره تلفن های ۳۲۹۰۰۳۷۱-۰۴۱ و ۳۲۹۰۰۳۷۲-۰۴۱ می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات