مطالعات تهیه بسته های مشارکتی و سرمایه گذاری 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مطالعات تهیه بسته های مشارکتی و سرمایه گذاری 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه گفت: مطالعات تهیه بسته های مشارکتی و سرمایه گذاری  شهر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، رضا مشهدی کشتیبان در گفت و گو با واحد اطلاع رسانی و امور بین الملل  با اشاره به اجرای مطالعات تهیه بسته های مشارکتی و سرمایه گذاری، بیان کرد: تهیه بسته های مشارکتی و سرمایه گذاری برای چشم انداز 20  ساله شهر ارومیه  تعریف شده است.

وی حوزه های صنعت، معدن و تجارت، کسب و کار،  کشاورزی، محیط زیست، سلامت، ورزشی، گردشگری، رفاهی و حمل و نقل را از جمله حوزهای مورد مطالعه درتهیه بسته های مشارکتی و سرمایه گذاری شهر ارومیه عنوان کرد و گفت: 24 پروژه سرمایه گذاری در این  طرح در حال مطالعه گنجانده شده است.

کشتیبان با اشاره به تعریف 24 پروژه در طرح بسته های مشارکتی و سرمایه گذاری شهر، بیان کرد: مجتمع انرژی های  تجدید پذیر و پاک، طرح هایپر مزرعه، شهرک خودرو، میدان میوه و تره بار، بازار مصالح ساختمانی، دهکده سلامت و گردشگری ، پایانه مسافربری بین شهری و کلینک های سلامت است.

وی زمان اتمام طرح مطالعات تهیه بسته های مشارکتی و سرمایه گذاری شهر را تا پایان سال جاری عنوان کرد و گفت: پروژه های مورد اشاره در طرح با نقشه و برآورد در حال تهیه و سپس آماده برگزاری فراخوان و تحویل به سرمایه گذار است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه عنوان کرد: با  مطالعات تهیه بسته های مشارکتی و سرمایه گذاری ضمن شفافیت بخشی به پروژه های سرمایه گذاری از پراکندگی عناوین و موضوعات سرمایه گذاری ممانعت کرده و با شناسنامه دار کردن و ارائه ایده به همراه تحلیل های اقتصادی و فنی اصالت و جاذبیت بیشتری به این پروژه ها بخشیده می شود.

وی عنوان کرد:  با اجرای کامل تهیه بسته های مشارکتی گامی بلند در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برداشته می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات