انتقال آب خام به شبکه آبیاری فضای سبز محدودۀ شرق شهر کرمان

انتقال آب خام به شبکه آبیاری فضای سبز محدودۀ شرق شهر کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک شهر کرمان، از اجرای حفاری و لوله‌گذاری برای توسعۀ شبکۀ آب خام فضای سبز محدودۀ شرق شهر کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، محمدحسین مؤمنی با اشاره به توسعۀ وسعت شهر، نیاز به افزایش سرانۀ فضای سبز و ضرورت آب‌رسانی و آبیاری درختان و گیاهان گفت: با مطالعات انجام شده، در حال افزایش آب‌رسانی به فضاهای سبز با آب خام هستیم.

وی افزود: بر همین اساس درجهت استفادۀ بهینه از منابع آبی پایدار و به‌منظور افزایش کیفیت فضای سبز، عملیات انتقال آب خام به بلوار شهید دادبین و میدان امام حسین(ع) در دست اجراست.

سرپرست شهرداری منطقه یک با بیان این‌که لوله‌گذاری جهت انتقال آب از بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای به بلوار شهید دادبین به طول 600 متر و با استفاده از لولۀ 160 پلی‌اتیلن اجرا شده است، از اجرای همزمان پروژۀ دیگری جهت انتقال آب خام خبر داد و گفت: لوله‌گذاری و انتقال آب خام از میدان بسیج به سمت بلوار شهید عباس‌پور برای آب‌رسانی به فضای سبز بزرگراه امام رضا(ع) نیز اجرا شده است.

وی کمبود آب را مهم‌ترین مشکل پیش روی فضای سبز دانست و بیان کرد: استفاده از روش‌های نوین آبیاری، گامی مؤثر در جهت بهبود کیفیت فضای سبز و افزایش بهره‌وری از منابع آب است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات