بازدید رئیس شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر از اقدامات انجام شده در مدیریت شهری استان اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد به همراه رئیس سازمان مدیریت پسماند و جمعی از کارشناسان معاونت معماری و شهرسازی شهرداری سه شنبه ۲۰ خرداد از سازمان مدیریت پسماند و اقدامات انجام شده مدیریت شهری در استان اصفهان بازدید کردند

غلامعلی سفید در جریان این بازدید در جلسه ای با رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، اقدامات انجام شده در این شهر را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: اصفهان از جمله استان‌های پیشرو در بحث خدمات شهری و ایجاد زیرساخت‌های کیفیت زندگی شهرنشینی در کشور است.
وی انتقال تجارت حوزه‌های مختلف مدیریت شهری را ضروری دانست و بیان کرد: انتقال دستاوردهای موفق برای ارائه خدمات گسترده به شهروندان یزدی و اصفهانی مهمترین هدف خود برای سفر به استان اصفهان است.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از تجارت شهرداری اصفهان برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست و پسماند یزد، گفت: شهرداری و شورای شهر یزد برای افزایش کمی و کیفی خدمات خود آماده هرگونه همکاری با شهرداری اصفهان است.
سفید با بیان این‌که متأسفانه یزد در بحث مدیریت پسماند شرایط مناسبی ندارد و تقریبا 100 درصد پسماند شهر یزد دفن می‌شوند، افزود: ساماندهی این مهم یکی از اولویت‌های اجرایی شورای شهر یزد است.
سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد هم  با اشاره به روابط قوی یزد و اصفهان از دیرباز تاکنون، اظهار کرد: خوشحالیم که امروز نام یزد در کنار شهرهای بزرگ اصفهان و شیراز به عنوان مثلث طلایی قرار گرفته است.
وی توجه به ظرفیت زیست محیطی و ساماندهی مدیریت پسماند را از دیگر ضرورت‌های مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: استفاده از تجارت مشترک نقش مهمی در ساماندهی این مهم ایفا می‌کند.
رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری یزد در ادامه تحقق حقوق شهروندی را یکی از اولویت‌های جدی در امر مدیریت شهری دانست و بیان کرد: توجه به حقوق معلولین از دیگر مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران است.
نیکنام با اشاره به اهمیت برگزاری اولین جشنواره گردشگری معلولین در استان یزد ،گفت: تشکیل کمیته مناسب سازی در شورای اسلامی شهر یزد یکی از اقدامات انجام شده و در دستور کار مدیریت شهری یزد است.
این مسئول تصریح کرد: توجه به حقوق معلولین بحثی فرا استانی بوده و تمام مسئولان کشور باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات