اولویت اول صنعت آب و برق در استان لرستان توسعه زیرساخت هاست

اولویت اول صنعت آب و برق در استان لرستان توسعه زیرساخت هاست


جلسه ویدئو کنفرانس شورای انسجام بخشی مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان لرستان با وزارت نیرو در محل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان: این جلسه با موضوع اطلاع رسانی پویش #هرهفته الف - ب - ایران "ساخت و سازها" و" ساز و کارها" در مورخ ۹۹/۳/۲۴در محل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان برگزار گردید.

این گزارش حاکیست چشم انداز صنعت آب و برق همواره در راستای توسعه و تجهیز شبکه های موجود و همچنین افزایش توان تولید انرژی و آب  جهت پاسخگویی به نیازهای آینده کشور است .

در ابتدا رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان لرستان به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام گرفته در رابطه با پویش  هر هفته الف - ب - ایران در استان لرستان پرداخت واظهار داشت: در حوزه های آب و برق پروژهای بسیار خوبی در دستور کار قرار گرفته که پس از تامین اعتبار و اختصاص بودجه های لازم ، مصمم هستیم با تمام توان و تسریع در اهداف و برنامه ها ، پروژه های فوق را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

مهندس فریدون خودنیا با اشاره به اینکه پروژه ها در حد قابل قبولی پیشرفت فیزیکی داشته اند اظهار امیدواری کرد که با حمایت وزارت محترم نیرو و دستور اکید شخص وزیر و با استفاده از توان منابع انسانی و تجهیزات بتوانیم  این پروژه ها را  تکمیل و به بهترین نحو خدمات مطلوب و موثر در حوزه آب و برق را به هم استانی های عزیز ارائه نماییم.

وی گفت: با توجه به تاثیر بسیار زیاد سازمان های مردم نهاد در ارائه و همکاری برنامه های مدیریت مصرف آب و برق انتظار میرود با تدابیر اندیشمندانه، ساز و کارهای جهت تعامل بین مجموعه ی آب و برق و این سازمان ها طراحی و به مرحله اجرا در آید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات