نهبندان از نظر تعداد روستاهای برق دار در وضعیت خوبی قرار دارد / قدردانی از خدمت رسانی به مردم توسط شرکت برق استان

نهبندان از نظر تعداد روستاهای برق دار در وضعیت خوبی قرار دارد / قدردانی از خدمت رسانی به مردم توسط شرکت برق استان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، مجید بیکی  در آیین تکربم ومعارفه مدیر توزیع برق شهرستان نهبندان اظهار داشت: مدیریت توزیع نیروی برق نهبندان یکی از دستگاه های پر کار این شهرستان است که امورات خود را بر پایه و مدار همکاری با دستگاه ها گذاشته و این روند می تواند مسیر بسیار خوبی برای توسعه هر سیستم و هر جایگاه اداری باشد .

وی با بیان اینکه سال ۹۸ احداث ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در خراسان جنوبی آغاز شد بیان کرد: این پروژه یک اقدام بزرگ برای خانه دار کردن افرادی که کمترین بضاعت را در نقاط روستایی داشته ودارند .

فرماندار شهرستان نهبندان با بیان اینکه یکی از پایه هایی که برای ایجاد زیرساخت ها لازم بود برق، آب و گاز است تصریح کرد: برق دار کردن و خدمت رسانی به مردم توسط شرکت توزیع نیروی برق استان شایسته قدردانی است .

وی خاطرنشان کرد: یکی از زیرساخت هایی که امروز در جای جای کشور وجود دارد این است که جشن برق دار کردن روستاهای بالای ۱۰ خانوار در کشور انجام شده واین اقدامات ارزشمند برای رفاه حال مردم جای قدردانی دارد .

بیکی با بیان اینکه جمعیت شهرستان نهبندان بر اساس آخرین سرشماری ۵۱ هزار و ۴۴۹ نفر است اظهار داشت: پایداری جمعیت یکی از مولفه های اصلی است که همه دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند در اجرای برنامه ها و پروژه های خود ضریب پایداری جمعیت شهرستان نهبندان را بالا ببرند .

فرماندار شهرستان نهبندان افزود: کاهش ۷ هزار نفری جمعیت نشان می دهد که افراد به سایر شهرستان ها مهاجرت کرده اند و برخی نیز در حاشیه شهرها سکونت یافته اند که این امر آسیب های اجتماعی را رقم خواهد زد .

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه ماندگاری مردم درشهرستان فراهم شود گفت: سال گذشته تلاش شد با استفاده از انرژی های نوین و پنل های خورشیدی نقاط عشایری که برق دار نبودند را برق دار کنیم .

بیکی با اشاره به طرح استاندار خراسان جنوبی مبنی بر احداث 7 هزار و پانصد واحد پنل خورشیدی در سطح استان بیان کرد: با اجرای این امر هم به اقتصاد خانوارها و هم به تولید منبع انرژی کمک شایانی خواهد کرد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

    شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی یک شرکت در شهر بیرجند می باشد

      نظرات