احداث سه دستگاه پل عابر پیاده بر روی چایکنار و بلوار یوسف آباد

احداث سه دستگاه پل عابر پیاده بر روی چایکنار و بلوار یوسف آباد

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پنجمین نشست کمیته فنی مشترک شورای ترافیک استان در سال جاری، در راستای طرح جامع کاهش تصادفات درون شهری طرح احداث یک دستگاه عابر پیاده بر روی چای کنار و دو دستگاه پل عابر پیاده بر روی بلوار یوسف آباد تصویب شد.
رییس کمیته فنی مشترک شورای ترافیک استان با اشاره به کثرت تردد عابران پیاده در خیابان بیلانکوه به هفت تیر و نامنظم بودن ورود و خروج به این خیابان، عنوان کرد: در این جلسه به منظور ایجاد فضای مطمئن برای تردد عابران پیاده و ضابطه مند کردن حرکتهای ورود و خروج وسایط نقلیه، طرح اصلاح هندسی بیلانکوه به بلوار هفت تیر مصوب شد.
او با قدردانی از رانندگان برون شهری مسیرهای ورزقان، اهر، کلیبر و خدافرین در استفاده از پارک سوار پل اتحاد ملی، گفت: استفاده رانندگان محترم از این پارک سوار موجب شده ترافیک ناشی از حضور آنها در اول بلوار ۲۹ بهمن برطرف شود.

یوسفی افزود: در پنجمین نشست کمیته فنی مشترک شورای ترافیک استان در سال جاری همچنین به منظور تسهیل دستیابی مسافران محترم از مرکز شهر به این پارک سوار، طرح جانمایی و احداث ایستگاه بی آر تی در زیر پل اتحاد ملی در مسیر غرب به شرق  به تصویب رسید.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز تصویب طرح اصلاح هندسی خیابان استاد معین را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد و گفت: به دلیل اختلاف ارتفاع و دید رانندگان و کثرت تصادفات در این مکان، طرح اصلاح هندسی شامل انسداد بریدگی و ایجاد دور برگردان در حد جنوبی استاد معین به تصویب اعضای جلسه رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات