تقدیر مدیر كل ورزش و جوانان كرمان از شهردار زرند

تقدیر مدیر كل ورزش و جوانان كرمان از شهردار زرند

در نشست مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان با نمایندگان هیئت های ورزشی زرند، وی از اقدامات انجام شده شهرداری در حوزه ورزش قدردانی نمود .

مهندس مهدلو شهردار زرند نیز در این نشست به اقدامنات انجام شده شهرداری در حوزه ورزش اشاره کرد و راه اندازی دوباره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری را یکمی از برنامه های این نهاد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این باشگاه توانسته است با اتکا به مربیان و کادر فنی خوب خود گامهای خوبی در زمینه ورزش شهرداری بردارد .

شهردار زرند راه اندازی مدارس فوتبال پسران و والیبال دختران را نقطه عطف این باشگاه عنوان کردذ و افزود: برگزاری اولین فستیوال فرهنگی ورزشی مدارس فوتبال توانست کمک خوبی به پیشرفت باشگاه شهرداری زرند نماید .

وی بهسازی زمینهای چمن مصنوعی سطح شهر و احداث یک زمین تمرینی مناسب برای این باشگاه را از دیگر اولویتهای کاری این شهرداری عنوان کرد و افزود: شهرداری زرند آماده همکاری برای ایجاد زیرساختهای ورزشی به صورت مشارکتی را دارد .

میثم پاریزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان کرمان ضمن تقدیر از شهردار زرند به واسطه نگاه ویژه شهرداری به حوزه ورزش، فرمول استفاده از سرانه ورزشی کارکنان را تشریح نمود. وی ابراز امیدواری کرد با جدیتی که فرماندار شهرستان به ورزش دارند در صورت عملیاتی شدن سرانه ورزش کارکنان در زرند، این شهر نیز به مانند شهرهای سیرجان، رفسنجان و شهربابک با یک ارتقاء بودجه‌ای و سبد حمایتی قابل ملاحظه‌ای در ورزش روبرو خواهد شد .

در پایان این جلسه علی صادق زاده فرماندار زرند ضمن تشکر از حضور مدیرکل و معاونین ایشان در زرند اعلام نمود که به طور جدی پیگیر عملیاتی شدن سرانه ورزشی کارکنان در زرند خواهد بود.

وی از رئیس اداره ورزش و جوانان خواست با تهیه فرم های مربوطه با الگوی شهرهای یاد شده، مقدمات اجرایی این طرح ارزشمند را فراهم آورند و فرمانداری در جایگاه مدیریت شورای ورزش شهرستان تمام تلاش خود را در عملیاتی شدن این طرح به کار می‌گیرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات