لزوم سرعت بخشیدن به اجرای تاسیسات آبفا در سایت جانبازان بهارستان

لزوم سرعت بخشیدن به اجرای تاسیسات آبفا در سایت جانبازان بهارستان

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان در جلسه ملاقات مردمی،  با تاکید بر سرعت بخشیدن به  اجرای تاسیسات سایت جانبازان در شهر بهارستان اعلام کرد: شرکت آبفا استان اصفهان در کوتاه ترین زمان ممکن زیر ساخت های لازم برای انتقال و تامین آب شرب پایدار ساکنان در سایت جانبازان را فرا هم می نماید.

مهندس هاشم امینی با اشاره به ایجاد زیر ساخت برای اجرای شبکه فاضلاب در سایت جانبازان بهارستان اعلام کرد: طبق قانون، اجرای زیر ساخت به منظور برخورداری ساکنان این سایت از خدمات شبکه فاضلاب به عهده شرکت عمران بهارستان است.

وی اعلام کرد: شرکت آبفا، به عنوان دستگاه نظارتی، با هدف سرعت بخشیدن به اجرای طرح و حمایت از جانبازان، هزینه نظارت و طراحی اجرای تاسیسات فاضلاب را از ساکنان این سایت دریافت نمی کند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه برخورداری سریعتر مردم از خدمات تاسیسات شبکه فاضلاب در سایت جانبازان مستلزم سرعت عمل شرکت عمران شهر بهارستان در اجرای زیر ساخت ها می باشد عنوان کرد: به محض اینکه زیرساخت های لازم برای اجرای شبکه فاضلاب و واگذاری انشعاب فاضلاب در سایت جانبازان فراهم شود ، مسئولان امر در شرکت آبفا در کوتاه ترین زمان ممکن، اجرای این پروژه را در دستور کار قرار می دهند.

مهندس هاشم امینی با تاکید بر خدمات رسانی پایدار به مردم اضافه کرد: شرکت آبفا در هر شرایطی درصدد ارائه خدمات مطلوب و پایدار به مردم است اما در این میان، بدون شک ارائه خدمات به افرادی که در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثارگری کردند، از اهمیت به سزایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت در پاسخ به مشترکینی که خواهان انشعاب آب و فاضلاب بودند اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب به مشترکینی که مجوزهای لازم را از دستگاه های مربوطه دریافت کردند و واحد آنها دارای هیچ مشکل فنی نباشد، در اسرع وقت انشعابات آب و فاضلاب واگذار می کند.

وی در دیدار با نخبگانی که موفق به ساخت قطعه ای شدند که منجر به کاهش ۳۰ درصدی آب مصرفی در کولرهای آبی می شود، اظهار داشت : در وهله اول ساخت این قطعه باید در شرکت های دانش بنیان ثبت و تایید شود ، سپس باید با شرکت های سازنده دستگاه های بروردتی و خنک کننده وارد مذاکره شد تا از این قطعه در ساخت تجهیزات خود بهره مند شوند و در نهایت شرکت آبفا استان، حمایت معنوی خود را از نخبگان در ساخت این قطعه در دستور کار قرار می دهد.

مهندس امینی با اشاره به برخورداری همه مردم از خدمات شرکت آبفا بیان کرد: از آنجایی که برخی از مردم از لحاظ مالی در تنگنا به سر می برند، برای اینکه بتوانند از خدمات آبفا بهرمند شوند، ارائه خدمات با اقساط بلند مدت برای آنها در نظر گرفته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات