مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: رشد نگران کننده مصرف برق در استان/  برق مشترکین پُر مصرف قطع می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: رشد نگران کننده مصرف برق در استان/ برق مشترکین پُر مصرف قطع می شود

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد نگران کننده مصرف برق در مناطق مختلف این استان خبرداد و اظهارداشت: اگر مشترکین برق صرفه جویی های لازم را انجام ندهند در آینده نزدیک شاهد قطع برق بر روی شبکه های فوق توزیع خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " مهندس داود راهزادی " در نشست کمیته پایش با بیان این مطلب گفت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد افزایش مصرف برق به شکل نگران کننده ای بوده که توصیه می کنیم مشترکین برای جلوگیری از ناپایداری و خاموشی های احتمالی، مصرف برق خود را مدیریت کنند.

وی میزان مصرف برق مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد در ساعات اوج مصرف را حدود 380 مگاوات ساعت عنوان و اظهارداشت: برای مدیریت مصرف در این استان، روزانه باید 33 مگاوات ساعت برق در استان مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، ساعات اجرای طرح مدیریت مصرف باهدف جلوگیری از خاموشی های احتمالی، قطعی و نوسانات شبکه های برق در این استان را از ساعت 12 تا 16 هر روز بمدت چهارساعت ذکر و خاطرنشان کرد: روزانه هزار و 400 اشتراک تعرفه کشاورزی و صنعتی با این هدف بمدت چهارساعت قطع و وصل می شود.

راهزادی گفت: با قطع این تعداد اشتراک توانسته ایم حدود 15 مگاوات ساعت مصرف برق را مدیریت نموده و درحال اجرای برنامه های جدید برای افزایش 2 برابری مدیریت این میزان مصرف هستیم.

برق مشترکین پُر مصرف قطع می شود

وی با تاکید براینکه بعد از بررسی های فنی، اشتراک های پُرمصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر اجرای طرح مدیریت مصرف برق قطع خواهد شد، یادآورشد:‌ از تمامی مشترکین برق اعم از تعرفه های خانگی، تجاری،کشاورزی، عمومی و صنعتی می خواهیم در زمان اوج مصرف برق، برق مورد نیاز خود را مدیریت کرده تا شاهد قطع برق از سوی شرکت توزیع نیروی برق نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعرفه های کشاورزی و صنعتی که با واحد مدیریت مصرف معاونت مشترکین این شرکت تفاهمنامه همکاری منعقد نموده اند هم می خواهیم در زمان اوج بار مصرف اقدام به خاموش نمودن کنتورهای خود نموده که اگر این اتفاق رخ ندهد بطور خودکار برق آنها از راه دور نیز قطع می شود.

راهزادی افزود: برق تعرفه های کشاورزی و صنعتی که اکنون با این شرکت تفاهمنامه منعقد کرده اند بطور خودکار در چهار ساعت اوج مصرف برق قطع و بعد از اتمام این ساعات بصورت خودکار برق آنان وصل می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات