نشست مشترک مدیریت امور شعب بانک تجارت استان با مدیرکل بنیاد استان قم

نشست مشترک مدیریت امور شعب بانک تجارت استان با مدیرکل بنیاد استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم، نشست مشترکی با حضور آقایان: مرتضوی مدیریت امور شعب بانک تجارت استان , معاونین ایشان , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان , یزدان پناه معاون پشتیبانی , ملا اسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی در محل دفتر مدیرکل به منظور گسترش تعاملات و افزایش همکاری های فیمابین تشکیل گردید.
ابتدا مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان از همکاری مدیران و کارکنان بانک تجارت در پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی که منجر به احداث 1500 واحد مسکونی روستایی گردیده و امنیت و آرامش روستاییان عزیز را به همراه داشته، تقدیر و تشکر نمودند.
مدیرکل بنیاد با اشاره به خدمات بنیاد مسکن در حوزه های مختلف، همکاری بانک های استان را برای پیشبرد اهداف این نهاد و کمک به محرومین ضروری دانست و گفت: باید با گسترش همکاری ها بین این دو مجموعه، گام های ویژه ای جهت تسریع در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان صورت پذیرد.
در ادامه مرتضوی مدیر امور شعب بانک تجارت استان،  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یک نهاد انقلابی خدمتگزار دانست و افزود: بنیاد مسکن نقش ویژه ای در محرومیت زدایی به ویژه در روستاها دارد که امیدواریم با همکاری بیشتر بین این دو مجموعه، در جهت ارائه  خدمات به مردم به ویژه در زمینه ارائه تسهیلات به روستائیان جهت مقاوم سازی واحدهای مسکونی  موفق عمل نماییم.
وی ادامه داد: با تعاملات هر چه بیشتر بین بنیاد مسکن و بانک تجارت استان می توان خدمات مطلوبتری به مردم به ویژه اقشار کم درآمد ارائه نمود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات