وجود ۱۳۷، نشان دهنده پاسخگو بودن مدیریت شهری به شهروندان است

وجود ۱۳۷، نشان دهنده پاسخگو بودن مدیریت شهری به شهروندان است

وجود ۱۳۷، نشان دهنده پاسخگو بودن مدیریت شهری به شهروندان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، دکتر حسین اکبری در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ بیان کرد: وجود و عملکرد مرکز ۱۳۷، یکی از ضروریات برای مدیریت شهری است که باعث افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری می شود.
وی افزود: یقینا شهروندانی که با مرکز ۱۳۷ تماس گرفته و مسائل و مشکلات شهری خود را با این مرکز در میان می گذارند، رضایتمندی بیشتری از مدیریت شهری نسبت به سایر شهروندان دارند.
اکبری گفت: پاسخگو بودن سازمان ها به مردم از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اینکه شهروندان بدانند گوش شنوایی برای شنیدن درد دل ها، مشکلات و مسائل شان وجود دارد، یک اصل مهم در مدیریت شهری می باشد.
وی تاکید کرد: یکی از دلایل اصلی نارضایتی، عدم وجود راهی برای مطرح ساختن خواسته های مردمی به سطوح بالاتر است که ۱۳۷ به خوبی، توانسته است کانالی میان مردم و مدیران شهری در شهرداری مشهد باشد.
این استاد دانشگاه، با تاکید بر اینکه باید پژوهش جامعی بر روی میزان شناخت و رضایت شهروندان از مرکز ۱۳۷ در محلات مختلف شهر مشهد صورت گیرد، اضافه کرد: فرهنگ مردم ایران، فرهنگ شفاهی و گرم است، به همین دلیل، استقبال از شماره سه رقمی ۱۳۷ در مقایسه با سایر درگاه های ارتباطی، بسیار بیشتر بوده است، در مقابل اپلیکیشن ها، فرهنگ عمدتا نوشتاری و سرد دارند، لذا شهروندان بیشتر دوست دارند به صورت شفاهی و کلامی، مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند تا احساسات و هیجانات آنها نیز از این طریق، تخلیه شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات