بودجه ۸ هزار میلیاردی پروژه های عمرانی به آسانی تامین نشده است

بودجه ۸ هزار میلیاردی پروژه های عمرانی به آسانی تامین نشده است

بودجه ۸ هزار میلیاردی پروژه های عمرانی به آسانی تامین نشده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری در نطق پیش از دستور جلسه نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: همشهریان در آغاز شورای پنجم وضعیت شهر را به خاطر دارند، به طور مثال فضای میدان سعدی و توقف ۲۰ ساله کتابخانه ملی مشهد، اما در این دوره ضمن فعال شدن آسایشگاه جانبازان در پارک ملت، بولوار نماز، اتصال بولوار خاقانی به نماز، اتمام خط دو، آغاز خط ۴ مترو، کمربند سبز و شرایط زیبایی و تمیزی شهر در حوزه های مختلف اتفاقات خوبی رخ داده است.
وی افزود: پس از انتخاب لیست پنجم یکی از نمایندگان مردم در دوره چهارم نظری را مبنی بر اینکه در دوره بعد، ورود بیش از حد نهادهای نظارتی در امور مدیریت شهری چالش پیش روی منتخبان مردم است، را ارایه کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در حال حاضر این پیش بینی تحقق یافته که در عمر ۲۰ ساله نظام شورای شهری بی سابقه است. مدیریت شهری شرایط طاقت فرسایی را تحمل می کند اما شرایط کرونا و عهدی که با مردم بسته ایم اجازه نمی دهد، کام مردم را تلخ کنیم.
حیدری خاطرنشان کرد: بارها اعلام کرده ایم که با سو استفاده شخصی و سو استفاده از اعتماد مدیران مخالفیم و به دستگاه های مختلف در راستی این موضوع کمک می کنیم که مصوبات و اصلاح فرایند هایی که برای مبازره با فساد انجام شده، گواه این حرف است.
وی با طرح این سوال که ورود به رویه های جاری شهر که سابقه ۲۰ ساله دارند چطور باید باشد، تصریح کرد: نگاه باید اصلاحی باشد نه کیفری و نظارت و بازرسی امر مفیدی برای اصلاح یک سازمان است و فضای تعامل نباید خدشه دار شود که امیدواریم با پیگیری استاندار اجازه کند شدن فضای خدمت داده نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: میگویند دست کسانی که امید در شهر ایجاد می کنند می بوسیم اما در واقع کار دیگری می کنند‌؛ هشت هزار میلیارد بودجه برای پروژه های عمرانی شهر در سال ۹۹ پیش بینی شده است که این منابع با رنج و مشقت فراهم می شود و اقدامات خوبی از جمله دوربرگردان مصلی، بهره برداری از خطوط جدید قطار شهری و اقدامات فرهنگی و اجتماعی در حال انجام است.
حیدری گفت: مچ گیری هنر نیست و حفظ ابروی مدیرانی که به مردم خدمت می کنند، اهمیت زیادی دارد.زمانی خطا رخ می دهد که کاری انجام نشود و این آمادگی وجود دارد که درصورت مشاهده تخلف در کنار دستگاه های نظارتی استان برای کنترل و اصلاح رویه ها هستیم. همه ما مسئولیت داریم تا این فضای هم افزایی که در شهر حاکم است را خدشه دار نکنیم.
وی ادامه داد: در این شرایط که همه در شیپور ناامیدی و بی اعتمادی می دمند، شایسته نیست که با مدیرانی که در حال تلاش برای اعتماد و امید در بین مردم هستند اینگونه رفتار شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات